Heb het wel geteld anderhalve minuut vol gehouden om naar die eppo te blijven kijken. Jezus op een hobbelpaard, wat is die kerel irritant. Eigenlijk moet ik deze Trials ook weer binnenhalen, maar aan de andere kant heb ik ook de laatste (2?) DLC('s) van Evolution niet gekocht. Sterker nog, heel m'n 360 is al dik 2 maanden niet meer aan geweest.
Toch word ik lang niet zo enthousiast van Trials Fusion als dat ik toen werd van Trials Evolution... Die futuristische overall-look doet echt afbreuk aan de game in mijn ogen, erg jammer! Gameplay van Inferno IV gezien en ook dat baart mij eigenlijk een beetje zorgen over de serie...
Ik vind die sci-fi looks juist wel iets hebben, mede ook omdat je dan misschien eindelijk een toffe Mirror's Edge track kunt maken... Qua gameplay en content is het even afwachten, net als de plannen voor DLC. Ik kijk het dus eerst wel even aan, reviews afwachten enzo, misschien een price-drop/aanbieding voor de game+season pass.
Op de PC even een paar levels uit de beta gespeeld, maar die hele game is in het Nederlands, qua menu's, en in-game kun je die shit niet aanpassen, oftewel gelokaliseerd op basis van IP ofzo waarschijnlijk.... En ook weer de standaard bullshit kinderachtige kut vertalingen uiteraard, zoals 'het grote groentjesbos'. GTFO!!! Ubisoft zorgt er maar beter voor dat die bullshit straks gewoon in te stellen is, want ik ga AB-SO-LUUT geen Nederlandstalige Trials spelen. God, wat word ik daar toch schijtziek van. Afgezien van die geforceerde localisatie, die hopelijk aan te passen is in de uiteindelijke versie, ziet het er goed uit. Het lijkt wel iets vergevingsgezinder, want het leek iets langer te duren wanneer je valt voordat je ook 'crashed'. Welke teringmongool bij Ubisoft verzint nou telkens dat we in Nederland op 'lokalisatie' zitten te wachten...!? Rot toch op met die onzin.
Nee, ik heb geen steam. Had de beta via een torrent even gepakt. Weet eigenlijk toch al zeker dat ik die game ga kopen (voor de PS4), maar was even benieuwd of mijn PC het ook aan zou kunnen op de hoogste settings (Nee ) In de help-file, of info-file, of whatever, stond dat je aan het begin van de installatie je gewenste taal kunt instellen, en daarna kan het niet meer veranderd worden. Ik neem aan dat je straks dus wel gewoon voor Engels kunt kiezen. Wel compleet belachelijk dat je die setting niet gewoon in-game kunt aanpassen. Te idioot voor woorden.
Mooi filmpje over de Extreme tracks in Trials Fusion.. http://www.ign.com/videos/2014/04/02/the-5-toughest-trials-fusion-tracks Moeilijkheidsgraad ziet er uitdagend genoeg uit, alleen ik kan niet wennen aan die nieuwe futuristische stijl helaas, veel te clean en overbelicht die look. Had liever modderige bossen en smerige industriële thema's gezien, wat in mijn ogen veel beter bij de trial-sport past. Net als Trials HD zeg maar... Het draait uiteraard om gameplay, maar in dit geval zou de grafische stijl voor mij toch wel eens een spelbreker kunnen gaan worden.
Om een idee te krijgen wat men kan verwachten voor zijn friendslist even een polletje aangemaakt : Poll: Voor welk platform ga je Trials Fusion halen? Xbox One Playstation 4 PC
Tsja, ik weet het niet. Als ik hem voor de PC haal kan ik geen scores vergelijken met anderen en daarmee heb ik niet een fatsoenlijke controller
Ah, dan zien misschien meer mensen het. Is prima! En krijgt Anubis een nieuwe kans om goed te stemmen.
oh lol, helemaal vergeten dat ie ook nog voor de 360 zou uitkomen. Mijn poll was dus zelfs niet compleet.