Te lang geleden dat ik de film gezien heb, ben mijn 2 disc BR kwijt en DVD weiger ik te kijken na de BR, maar inderdaad holy shit.
Vertigo Was alweer een tijdje geleden dat ik een Hitchcock-film had bekeken en het bleek maar weer dat ik dat vaker behoor te doen. Ze zijn altijd een soort van reisje naar een ander filmtijdperk, en bovenal een reis naar de wereld die Hitchcock zo mooi portretteert. Vertigo doet dit als geen ander. Het is visueel weer prachtig. Verhaaltechnisch is het een stuk mysterieuzer dan de rest van zijn films, maar heeft het toch weer genoeg van zijn kenmerken. Gaandeweg wordt het ook steeds duidelijker een Hitchock-plot. Ik werd ook gelijk weer gegrepen door de sterke dialogen, al moet ik toegeven dat dit na een tijdje minder werd. De verliefdheid en obsessie van de oud-detective (James Wright) met Madeleine voelde ik ook niet echt. Deze minpunten doen er niet aan af dat dit een echte klassieker is.
Gisteren eindelijk The Wolf of Wall Street gezien, wat een goeie film zeg! En wat een lekker wijf is die blonde
Ik ben nog gestrand bij Octopussy. Maar weer is oppakken. Bijna bij Dalton, vanaf daar heb ik alles volgens mij al gezien. Ik vond For Your Eyes Only erg leuk, dus benieuwd. Vanavond maar is kijken.
Haha, ik kreeg net deze kado. Maar zo slecht is die toch niet? Al vaak genoeg op TV gezien en nu op DVD kijken.
NFS vond ik erg tof, beter dan elke Fast & Furious film die ik heb gezien (deel 1 - 3 ) Sowieso de beste race-scenes in een film ooit waarschijnlijk. Verstand op nul en gaan
Gisteren Anchorman: The Legend of Ron Burgundy gekeken. Een paar keer helemaal los gegaan van het lachen. Briljante film, er zaten ook flink wat stukjes in die nu viral zijn op het internet. 'Boy, that escaleted quickly', ' I'm not even mad, thats amazing' zijn twee voorbeelden hiervan. Binnenkort het tweede deel bekijken, hopelijk even leuk als deze.