Gisteravond ook de NS maps gespeeld, wel aardig wat lag maar dat had ik wel al verwacht. Eerste indruk is aardig, vind alleen die Wave Breaker oid niet tof, veel te groot gebouw in het midden. Indoor gevechten vind ik het minst leuk in BF.
Xbox One patch is live (niet de DLC) ------ Naval Strike "staat" opeens in de store. Kan hem nog niet downloaden.
Ik had net een soort glitch op Hainan Resort dat ik onder de map door kon 'zwemmen'. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om bij elke patch meer te slopen dan goed te maken!
Facking hell helemaal vergeten dat Naval Strike uit is Was de afgelopen weken alleen maar Fifa en GTA aan't spelen maar met die nieuwe mappen heb ik weer helemaal zin in BF4.
Zijn er ook andere die na de patch van vanavond gigantische last hebben van lag/ haperingen? Veel maps zijn niet meer te spelent
vanmiddag na de patch nog ff gespeeld maar had nergens last van liep gesmeerd zeg maar Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik kreeg bij Firestorm steeds hitmarkers vanuit het niets, heel vaag. Voor de rest geen rare dingen meegemaakt.