Dan doe je dus niet genoeg damage. Ik sta op het punt naar T2 te gaan, alles gaat zo easy dood op T1.
Zal denk ik ook maar is naar T2 gaan met 900k dps buffed + een hoop elemental damage. T1 is te easy ;') Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik moet eerst nog maar eens Master gearen om goed Master te kunnen doorlopen. Ik doe echt iets fout met mijn gear geloof ik, want ROS eindbaas vond ik al kut op normal, SOLO dan.
Voor de expansion sprong ik gewoon T1 in met voor mijn gevoel slechtere gear. Heb ik dan pech kwa drops? Ik speel DH als main en meestal lukt het me vrij snel om redelijk wat DPS op te bouwen. Twijfel nu tussen Master farmen of Torment 1. Nadeel van Master is dat ik lvl 70 sets mis. Aan de andere kant zie ik ze toch niet met de snelheid van T1 atm. Ik denk dat ik meer ga focussen op critchance. Mijn DPS is 770k Buffed en 450k zonder sharpshooter ingame. Bekijk ik mn stats buiten het spel is het 350k. hmm okay... Mn Bow is ook erg slecht. Maar het lukt me maar niet om iets beters te vinden. Krijg alleen maar one-handed bows. edit: Ah okay, komt door de rerolls die je niet terug ziet buiten het spel: http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/21gvhj/rerolled_stats_not_showing_up_on_online_player/
Ik kan Torment I opzich al handelen maar ik doe zo weinig damage (rond de 88k) dat het een uur duurt voordat iemand dood is en dan loop ik maar te hakken en continu te wachten tot mn wrath of the berserker en call of the ancients weer loaded zijn zodat ik weer wat meer damage doe. Enige wat je dan kunt doen is gewoon op Master blijven en knokken tot je betere gear hebt toch?
Yup 88k dps is echt te weinig om naar T1 te gaan. Beter idd eerst master grinden totdat je dps hoog genoeg is.
Een andere build proberen kan ook (wat) helpen. (2 2 minute cooldowns is best heftig) Verder tja gear nodig of je moet met goed gegearde party members spelen. Mijn 60 WD met 80k DPS en Wizard met 84K hadden geen problemen met torment I, ging prima.
Vond net deze post op het internet. Hier staan alle items op die je nodig hebt om legendary's te craften, incl de locaties. http://www.diablofans.com/forums/di...e-legendary-crafting-materials-drop-locations
Man zelf ik loop nog te zeuren dat mobs niet dood willen. Ik vind Torment ook maar een grap. Je loopt gewoon tegen een DPS wall aan. Heeft niks met difficulty te maken of een goede build. Ze hebben de game niet moeilijker gemaakt, maar langzamer. Beetje jammer. Goede tip die ik kan geven is om naast gear farmen je crit change en crit damage te boosten. Nu kan dat makkelijk met de Mystic. In sommige slots kan je crit chance rollen: Helm, Bracer, gloves, Rings en Amulet. Grind ff de beste items voor deze slot en ga naar de mystic om crit chance erbij te doen. Crit damage kan je het makkelijkst krijgen met een socket in je wapen. Crit damage kan je trouwens ook rollen in je amulet. ringen, wapen en gloves.
Jii hebt duidelijk nog geen hogere torments geprobeerd. Het is alles behalve louter meer hp van de mobs.
Maar een uitdaging zal het nooit worden. Volgens blizzard is meer health, meer damage en meer mobs een uitdaging. Voor mij is het gewoon de same shit maar dan meer.
Is bij een enchanter, waar je transmog kan doen, zoals dat heet. Die moet je wel upgraden om er het maximale uit te halen.
Ik snap dat DPS/torment verhaal niet zo. Bij launch/Inferno was het een probleem. Gewoon niet te trots zijn om een stapje terug te doen (monsters worden nou eenmaal sterker terwijl je gear niet mee gaat). Iedereen in de community/clan red zich prima, stapje voor stapje.
De progressie die je maakte van Hell naar Inferno naar Act 2 etc. was ook een gear progressie, maar er kwamen ook nieuwe mechanics bij. Nu voelt de difficulty verhoging gewoon lazy aan. Probleem van launch DIII was dat progressie boeken met farmen bijna onmogelijk was. Je had gear nodig van de hogere Acts nodig. Dus al je gear kwam van de AH. Wat geen leuke manier van spelen is. Dit probleem is nu volledig gefixt aangezien je altijd drops krijgt die je kan gebruiken. Maar nu vraag ik me af waarom je zou willen farmen op een hogere difficulty. Tenzij je gear zo goed is dat je bijna geen verschil merkt in farmspeed.
Nou, een legendary met Paragon 10 of Paragon 268 maakt echt wel een verschil hoor en daar komt de XP boost die je erbij helpt nog bij.
Eh wat? Paragon staat volledig los van leg drops of sowieso drops in het algemeen. Een paragon-level 10 kan precies dezelfde leg drop krijgen als een hoger paragon-level. Paragon levels geven je niets meer of minder een stat boost, daar staat je gear echt helemaal los van.