Captain America The Winter Soldier Geweldige film. Vette aktie en het verhaal was ook tof. Non stop aktie met vette set pieces 8.5/10
Gelukkig was ik niet de enige, ik heb zelden zoveel clichés op elkaar gestapeld zien worden als in Captain America.
Bijna alle Marvel films zijn slecht, maar Captain America vond ik zelf echt de allerslechtste Marvel film. Die blu-ray schijf dient als onderzetter bij mij.
De eerste Captain America was lastig door te komen... Het tweede deel wordt vooralsnog positief ontvangen. Toch maar eens checken.
Net inside job weer gekeken, blijft een topper helaas dat er materiaal is geweest voor een film als deze en er dik inzit ooit een deel 2 van uitkomt.
Wat ik me zo afvraag he: in elke film heeft James Bond een paar chicks en elke film eindigt met dat hij bij een chick in bed ligt, die gedurende de film hopeloos verliefd op hem is geworden. Maar elke volgende film loopt ie gewoon weer vrolijk door MI6 HQ rond en heeft ie daarna weer een paar andere chicks. Wat voor gesprek zou er dan tussen die twee films in zitten? "I'm sorry, I'm just not in that place right now." "It's not you, it's me."