Hmm update gedownload en nu wil ik hem starten en hij start niet meer , Ik krijg na verloop van tijd een bericht dat het te lang heeft geduurd Om te starten. Ik heb hem op disc , One al een keer uitgezet ook Iemand een idee
Game helemaal van je harde-schijf verwijderen en opnieuw installeren. Dan zal je probleem opgelost moeten zijn.
volgens mij ook ja gelijk maar eens mijn 200% boost erbij plakken haha .weer een leveltje omhoog gaan Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
werkt dus niet , hij blijft staan op het begin scherm en start niet op disc drive opeens kapot na de update Edit : ik heb alleen het spel een uninstall gegeven niet de DLC en premium e.d. maar dat lijkt me niet uitmaken , === ik neem aan dat die update er ook af is als je het spel een uninstall geeft ? of hoe krijg ik die er anders af ?
Ik heb gisteren na de update nog een paar uurtjes gespeeld. Moet zeggen dat ik niet veel verschillen heb gemerkt, ook niet dat het slechter speelbaar is. Alleen werkt sinds woensdag de battlelog op mijn laptop totaal niet meer. Hij blijft meestal laden, en als ie wel helemaal laadt kan ik niks wijzigen of aan klikken. Hebben meer mensen hier last van? Edit; Nvm, na een paar x opstarten werkt ie weer.
Prima maps om op zee te spelen. Je kan niet na een uur al zeggen van , dit is niks, je moet er echt een paar uur mee spelen .
Waar zeg ik dat ik maar een uur gespeeld heb? Je zegt het zelf prima maps om op zee te spelen. Maar ik speel liever gewoon voetsoldaat. En daar zijn ze niet ideaal voor. Lost Island is net oke om te spelen die is niet zo heel groot. De andere zijn gewoon te groot.
Ik vind de maps wel tof, maar het is inderdaad wel effe net wat anders spelen dan je gewend bent. Oh, en javelin is een must.
Ik heb ze net allemaal een keer gespeeld. Eerste indruk is redelijk. Helaas weer flink wat snipers, en wel ideaal als je met een little bird overweg kan(hetgeen ik absoluut niet kan). Behoorlijk wat rubberbanding weer, laatste map was Lost Islands, en daar was het niet te harden. Gewoon om de 2 seconden zoiets, abnormaal. Ik hoop dat de laatste twee dlc's zich wat meer op infanterie en tanks focussen, is toch wat ik het tofste vind.
Gisteren trouwens ook een mooie roadkill gemaakt met een attack helikopter, ik raakte de grond niet eens
Zou het schelen qua snelheid als ik Naval Strike vanuit de UK region download i.p.v. US region? Gaat niet echt rap hier, ondanks m'n 100Mbit lijn. Want dan schakel ik even om. Maar als het niet uitmaakt laat ik 'm zo staan.