Eindelijk de knoop doorgehakt. Bij de MM in nordhorn een xbox one gehaald. Geweldig apparaat, samen met ac blackflag. Verkoper kon me vertellen als die kapot gaat kon ik gewoon weer bij hun terecht, hoop dat het niet nodig is. Geen moment spijt van tot dusver, geweldige graphics!!
Bij gamemania in Almelo verkopen ze xbox one games en zelfs UK consoles. Tenminste die kunnen ze ik dacht voor 529 voor je bestellen.
Ach mensen willen altijd een keuze kunnen maken. En ik ben niet verantwoordelijk voor de beleidskeuzes die ze bij gamemania maken. Ik deel ze slechts mee. Ik heb One ook uit Nordhorn.
Ja, die keuze heb ik ook niet gemaakt. Misschien is het voor sommige mensen best handig. Geen gedoe met cc en paypall maar gewoon met de pin en misschien wel garantie via gamemania.
Had ook gekund, maar inderdaad nordhorn is niet zo ver. Is goedkoper en als hij kapot gaat kan ik hem zo weer brengen, nederlands garantie is er volgens mij niet en heb ik ook geen vertrouwen in als microsoft zo raar bezig is met die service. Ieder voor zich natuurlijk!!
Redcoon heeft nu ook de Titanfall bundel. 520 euro. http://www.redcoon.nl/search/?keywords=xbox one&5000=
Goede tip ;-) maar ff serieus. Amazon geeft prima service, is helder in z'n kosten (is vaak goedkoper dan de retailers)en bezorgt aan huis. Is het dan puur om geen creditcard te gebruiken?
Ik heb mijn xbone ook gehaald in mediamarktduitsland. Is wat makkelijker met garantie vind ik. Effe nr dr rijden in plaats van dat gedoe met op te sturen
Ik was samen met de vrouw des huizes toch een dagje in duitsland, dus kwam er toch langs. Samen met assassin"s creed black flag. Geniaal machientje!!
Vandaag een Xbox one cadeau gekregen van mijn meissie. Heb een Titan fall bundel (incl. Gratis extra controller) gekregen en forza 5 erbij. Totaal was mijn meissie 558 euries kwijt bij Saturn in Kleve.
IK heb mijn Xbox One gewoon in Duitsland bij media markt in herzogenrath gekocht op launch dag. Ik adviseer mensen een Duitse One te kopen. eind deze maand is er weer garantie binnen Nederland. Er is nu al een Xbox One versie met twee controllers voor 470,- Geen Engelse versie bij de Gamemania of Nedgame kopen. Gedoe met stekkers.....en je betaald al gauw 100 euro teveel. Ze zeggen wel dat ze garantie geven........maar wat als die binnen 2 maanden stuk gaat. Kan je hem dan ook voor een nieuwe omruilen? ik denk van niet...Dus mijn laatste tip mensen koop zoals ik gewoon een Xbox One in Duitland OOOoo en games koop die ook in Duitsland....Ik weet de hoesjes zijn in het Duits,,maar wees nu eens eerlijk de Gamemania vraagt 70 voor Ryse son of Rome.....In Duitsland kost die 40,-........
Ik wil volgende maand er 2 kopen,1 titanfall ed. En een normale alle 2 bij Redcoon omdat die het goedkoopste zijn. Wie heeft er ervaring met deze winkel? En is het Engelse of Duitse import. Ff rijden naar Duitsland is geen optie voor mij want ik heb geen auto