1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Het is James Bond, die verdwijnt gewoon van de aardbodem, zodat ze hem nooit meer kunnen contacten. :+

    En daarnaast verandert hij ook nog eens om de zoveel films van looks, dankzij geweldige plastische chirurgie. Ze herkennen hem dus ook niet als ze hem toch toevallig tegen komen.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Quantum of Solace naait ie die chick niet. Dus geen bond film imo
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Was imo ook de kutste met Craig. Niet alleen vanwege die chick, maar meer vanwege het saaie verhaal. Skyfall was nou ook niet echt best, maar tenminste nog een redelijk geslaagde tribute van de serie. Zo moet je Skyfall ook kijken, niet als een doorsnee Bond film.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    8)?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, Skyfall...



    8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, als je er zo naar gaat kijken als in die Honest Trailer, dan geloof ik het ook wel. 8):+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    Gemma zegt hoi, beste uit de Craig films tot nu toe. :cool:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Doelde meer op die andere griet. :+
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Thor gezien. Niet bekend met de comics verder, was de film best vermakelijk.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    300: Rise of an Empire

    Komt natuurlijk niet in de buurt van 300. Hoofdpersoon is niet boeiend. Is er bij dit deel helemaal geen verhaal en proberen ze een soort van character ontwikkeling te doen tussen een vader en zoon wat al helemaal niet lukt. Actie was wel goed maar wel simpeler vergeleken met het eerste deel. Eva Green was wel prima en steelt ook de show. Klinkt allemaal aardig negatief maar je gaat het toch vergelijken met het eerste deel. Maar over het algemeen hebt ik slechtere sequels gezien. En verveelde ik me niet.

    6.5/10
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Al te downen? Gaat snel tegenwoordig :+
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond 'm in de bios echt vet, heerlijke actie en beelden.

    Deel 3 komt ook nog gok ik:D
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Toen Shredder inbeeld kwam, kreeg ik wel even rillingen. Hij is baas!! De trailer maakt het helemaal af met Megan Fox. \o/:eek:
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Captain America : The Winter Soldier

    Handsdown de beste Marvel film tot nu toe. Geweldige film... Zeker een dikke verbetering ten opzichte van het eerste deel. Dialoog, effecten en een lekkere snelheid. 2 uur en een kwartier vliegen dan ook lekker voorbij!

    Wanneer SHIELD opgeheven is en Nick Fury bij zijn "graf" staat komt er nog een Pulp Fiction quote voorbij... "The path of the righteous man".

    Kan niet wachten op de nieuwe Avengers. Ben heel benieuwd of er nog een nieuwe Iron Man film komt... Volgens mij is het na Guardians of the Galaxy voorbij dit jaar met Marvel films?

    Anyway, een dikke 9/10!
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Rain man gezien. Het blijft een goede film. Tom Cruise en Dustin Hoffman spelen beiden top.
     
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Four Brothers laatst gekeken. Vermakelijke film en heerlijk grimmig sfeertje!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Inside Job

    Mooie weergave van het korte termijngerichte, risico-nemende financiële wereldje dat zich vanaf de jaren '80 heeft opgebouwd tot een ware climax in de vorm van de crisis van 2008, wanneer de huizenmarkt met de daarbij ingebouwde 'securities' markt totaal ineenstort. De film wijst hiervoor naar het gebrek aan regulering van banken, wat hen min of meer gefaciliteerd heeft om een dergelijke risicovolle securities markt op te zetten en steeds maar gekkere dingen te doen. Wat mij in die politieke kwestie vooral in opviel was de vele belangenverstrengeling tussen de White House en Wall Street. Sleutelfiguren in de financiële sector die via allerlei overheidscommissies alle regulering van deze praktijken hebben tegengehouden en zelfs economische academici, die veel invloed uitoefenden op wetgeving, waren flink actief in de financiële sector. Meest verbazingwekkende is dat al die gasten nu nog in de White House zitten als financieel adviseur van Obama.

    Interessante materie. Mooi weergegeven, vrij volledig en toch goed te volgen. Wel een klein beetje biased misschien en het einde was ook wel erg Amerikaans. Desalniettemin de moeite waard.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Cap 2 - Winter Soldier gezien. Erg goede film en aanzienlijk beter dan het eerste deel. Ook al moet ik zeggen dat ik het eerste ook wel te pruimen vond. Acteerwerk van Jackson vond ik eens niet storend. Heb in veel van zijn films juist een hekel aan hem. Beetje de black peace moterfucker, nee, moet dat niet zo. Verhaal stak erg sterk in elkaar en weer bleef bijna niemand zitten tot na de 2e serie credits. :lol: 9/10.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    The Disappearance of Alice Creed
    A rich man's daughter is held captive in an abandoned apartment by two former convicts who abducted her and hold her ransom in exchange for her father's money.
    Sterke Britse thriller zeg! Eerste minuten beginnen al lekker, zonder dat er gesproken wordt. Daarna volgen er al snel wat toch toffe plotwendingen die het verloop totaal anders maken. Buiten dat hangt er vooral een tof sfeertje, wel beklemmend en soms gaat het wat te ver, maar maakt het er niet minder om. Komt voornamelijk ook door de locatie waar het overgrote gedeelte zich afspeelt + de drie hoofdrolspelers. Eddie Marsan speelt normaal hele rare en luchtige personages, maar dit keer was hij ijzersterk als perfecte sociopaat. Had hem al een tijdje op mijn watchlist, uiteindelijk geslaagd! 7,5
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2014
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En Gemma ;-)
     

Deel Deze Pagina