thanks. Vind ik idd het leukst om te doen. Nieuwe weggetjes zoeken om zo snel mogelijk naar de andere kant te gaan. klopt idd. De upload app werkt prima hiervoor Je kan ook twitch gebruiken voor langere stukken. Hieronder een linkje met een uur CTF gameplay (kan je deze ook in het forum invoegen?) http://www.twitch.tv/dutchfridge/c/3968204
Zo, gisteren voor het eerst op de X1 gespeeld en moet zeggen dat het me wel beviel!! Zeker Titanfall, wat een gave game! Nu ben ik benieuwd of hij ook crossgen speelbaar is? Kan ik, als ik hem op de 360 haal, met vrienden spelen op de One?
Zelf Titanfall ook gehaald afgelopen zaterdag. De game stelt zelf de graphics in. Bij maat van mij of high en ander maatje van mij al automatisch op Low. Bij mij stond alles op High en lagde soms, dus even wat terug geschroeft. Echt een toffe game, leukste is de snelle gameplay en het overal op en langsaf kunnen. Zal me nog wel even kunnen vermaken met deze game!
Thx, maar mijn X1 maakt niet automatisch filmpjes,.... Die Game DVR staat wel aan in preferences. heb wel filmpjes staan van FIFA2014 en Peggle2. Iemand een idee.
Lees gerust mijn recensie: http://archief.xboxworld.nl/article/1470/review-titanfall/ Zijn jullie het met me eens?
Dat is simpeler dan ik dacht,.... ik begin echt oud te worden. Thx, ga ik vanavond (hopelijk tijd) even proberen.
ben het op hoofdlijnen wel met je eens, maar moet zeggen dat ik geen problemen heb van screen tearing en lange wachttijden. Voor de rest kan ik me prima vinden in deze recensie. Campaign is idd matig en het aantal customisation options mag uitgebreider. Echter zou ik persoonlijk nog noemen dat er redelijk veel maps zijn. Dat is naar mijn mening erg positief. Ik kan me ook goed vinden in de beoordeling. Het is een geweldige game, maar er is nog veel verbetering mogelijk. De potentie die in deel 2 of dlc kan zitten, kan Titanfall uiteindelijk tot een hogere score leiden.
Laadtijden zelf heb ik ook geen problemen mee. Wel vind ik die countdown tussen de rondes wel lang. Mag wel wat korter.
Laadtijden is expres zolang gedaan. Nu heb je tijd genoeg om jou Pilot of Titan naar wens in te stellen. Gelukkig krijg je daar ook meer dan genoeg tijd voor. Voor mij is dus de tijd genoeg en hoeft ook niet naar beneden geschroefd te worden.