Heb lang getwijfeld of ik 'm zou kopen, maar nu voor 30usd kon ik hem niet laten liggen. Gisteren een uurtje gespeeld, maar damn, wat ziet dat er goed uit. Heb hem niet op de 360 gespeeld, en dat maakt hem die 30usd en zelfs 60usd zeker het geld waard.
Ik ben nu bij een dorp waar je moet ontsnappen, je moet over een poort heen, je moest daarvoor naar die vliegtuig heen met medicijnen voor die vriend van Lara Sent From my ...
Gisteren in de sale gekocht. Prachtige game! Wilde er geen $60 voor geven, maar voor $30 is het de prijs dubbel en dwars waard.
Heb hem op de ps3 ook gespeeld. Niet uitgespeeld, ik weet niet of het dan echt zoveel beter is om hem te halen. Hmmm, twijfel..
Zeker weten wel. Adembenemend mooi. Misschien niet echte TR gameplay, maar desondanks een meer dan geslaagde reboot van de serie. Precies de reboot die het nodig had. En qua belevenis, of ervaring, voelt het wel echt als survival aan. Heb ze zelden zo goed gezien.
TR koop je natuurlijk ook niet voor de MP. Wat is die MP eigenlijk? Heb er nog niet eens naar gekeken.
Lijkt me niet, het is exact dezelfde game. Daarnaast duurt die maar 10 uur. Als je die uren niet eens in de PS3 versie wilde steken, dan zie ik niet waarom je dat nu wel zou willen. Het is een goede game, maar geen geslaagde reboot. Bij een reboot verwacht ik namelijk ook enige gameplay die kenmerkend is voor de serie. Nu hebben ze gewoon de naam Lara Croft misbruikt om een Uncharted te maken.
Heb hem al een hele tijd hier op de Xone staan, maar pas 3minuten gespeeld. Komt mede ook omdat ik niet veel tijd heb. Als ik al tijd heb gaat de voorkeur uit naar Titanfall en Forza5. Maar net ook een uurtje Peggle2 gedaan. Toch, op de één of andere manier krijg ik geen klik met het spel.
Heb nog hetzelfde. De afgelopen maand alleen maar BF gespeeld. Ik wacht nog even met TR tot een vakantie ofzo .
Heb ik ook... BF4 neemt momenteel mijn tijd inbeslag. Vanavond toch weer een avondje TR gedaan, maar blijft een heel gaaf spel en op de next-gen ziet het er heel strak uit.
Arrogant en vervelend kind ben je Jason Zet die shit gewoon in een spoiler en ga niet bijdehand lopen doen please...
Naar mijn idee is TR mooier dan Infamous, maar nou is TR geen free roaming natuurlijk, dat maakt ook altijd wel wat uit. Zitten hele toffe momenten tussen.
Is niet de eerste keer op deze manier. Als je er last van hebt, dan weet je die rapport knop wel te vinden.