[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mag ik al je zeldzame Defiance gear hebben dan? :+

    Ik heb ze tegelijkertijd gekocht maar atm vind ik Defiance nog leuker

    zal wel verandering in komen als ik klaar ben met de main quest, grinden voor drops is niet echt mijn ding


    Ja

    Ik dacht de eerste keer ook dat ik verkeerd deed maar vooral in het begin is het erg veel heen en weer lopen tussen een paar locaties
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    @Yellow: Arwen klinkt inderdaad erg leuk, vooral in het japans :p
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Heeft er iemand nog een warrior pawn? Ik heb nu een random pawn opgepikt maar ik heb er liever eentje van XBW uiteraard.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja maar die is wel nog low lvl, Thanatos.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik ook, als jij dan mijn pawn gebruikt helpen we elkaar. :cool:
    Ik zal je even toevoegen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Shit zeg, dat gebeurt echt vaker de laatste jaren. :eek:

    Dat gedoe met die Fallout 3 DLC destijds, of dat je bij een willekeurige game vastlopers had en na het opnieuw opstarten in eens corrupte savegames. Paar voorbeelden maar.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo beginnen aan DD, nog beginnertips?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op de PS3 zeker? Anders was mijn geniale tip om Emma mee te nemen. :+

    tip 1: Je kunt de HUD naar wens aanpassen. :p Eerste wat ik deed was de ondertiteling voor de pawns uitzetten.
    voor gameplaytips ben ik useless

    Kun je trouwens zodra je wat hebt gespeeld zeggen hoe de performance van de game is? Ik weet niet meer of de PS3 versie goed of slecht hoorde te zijn. Anders speel ik ook een stukje. Is alweer een tijdje geleden. :9
     
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    De game verwacht veel eigen ontdekking van je, sidequests staan nergens netjes op een rij. Na ongeveer de eerste 2 speeluren zullen sidequests gevonden moeten worden, aan de andere kant kan je ook zomaar een random encounter tegenkomen die je nog lang niet aan kan. Al en al zorg dat je er vooral van geniet, er is altijd nog een New Game+ mocht je dingen willen perfectioneren.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Schijnt slechter te zijn op de PS3
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-dragons-dogma-face-off

    Hopelijk niet te slecht. Dragon Age heb ik vanwege FR problemen toen omgeruild voor de 360 versie. Ik word enigzins wagenziek van een te lage framerate. :+


    Ik laat even weten hoe ie was.

    Tnx voor de tips Dimlight!
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Had zelf geen noemenswaardigd problemen gehad in de honderd plus uur dat ik DD gespeeld heb :)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet wat het is, maar ik kijk een filmpje terug en gelijk ben ik weer verliefd op de pawns. :+ Er zullen vast mensen zijn die ze irritant vinden, maar hun gekwebbel, hun voice acting... ik vind het geniaal. :D
    En de algehele sfeer in de game.

    Kevf, als je de game ook maar 50% zo leuk vindt als mij ga je nog veel plezier hebben. :+
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik kan ook niet wachten op een nieuw deel, wat een geweldige game was dit! _O_
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Geniet ervan, het is een erg toffe game. :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, niet zo eigenwijs zijn als ik destijds en gelijk op Hard beginnen. Volgens mij hou je wel van een beetje challenge. Gameplay is voor een Japans achtige game makkelijk onder controle te krijgen. Als je éénmaal de smaak te pakken hebt is Hard een peace of cake.

    Heb hem er zelf nu ook op staan en XP vliegt je om de oren op die manier, zeker in het begin. _O_
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ja, maar jij gebruikt hulpjes van level 120. :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    2x 200. :+O-)

    En dan kan het nog best pittig zijn. Ik moet ze alleen wel in mijn party houden, want de eigenaren zitten niet meer in mijn friendslist. :+:'-(
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Game op hard beginnen? Dat doe ik zelden met een RPG....
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De game is op Normal uitdagend zat hoor. Vooral doordat er geen level scaling is. Je moet gewoon niet pawns meenemen die een veel te hoog level zijn en daardoor voor jezelf de uitdaging eruit halen.

    Ik werd op level 20 (ofzo) volledig ingemaakt door een draak. Later (level 45 ofzo) kom ik terug en deed ik nog een kwartier (ofzo :+) over de battle. Ik vond de moeilijkheidsgraad perfect. fuck level scaling. :cool:

    oh ja. protip; houd je party goed in balans. :p Neem niet 3 striders mee. Zorg ervoor dat alle rollen goed ingevuld worden.
    of neem op zijn minst 1 mage mee met de healing skill. (of je moet zelf de mage zijn)

    Voor welke klasse ga je?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dit en dat helpt erg als je één maal beter geleveld bent.

    Ik ben één van die strider classes, dat je doelzoekende pijlen kan krijgen als skill. Weet niet meer hoe die heet, maar die kan je pas kiezen vanaf level 10.

    Dulle weet misschien nog wel hoe die heet, want volgens mij is zijn Emma ook zoiets.

    En KevF, zou deze dan echt wel kiezen vanaf level 10, strider, class aanpassen in een in. Die class waar ik het over heb kan echt uber dps doen. Doe er voor het gemak dan nog eentje bij als pawn die erop lijkt, een mage om te healen o.a. en een warrior met een flinke hammer als tank. Op die manier word zelfs de Ur Dragon een makkie, al moet ik er bij zeggen dat bij dat gevecht ook een hoop geluk komt kijken. Je hebt die doelzoekende pijlen zooi zeker nodig bij de Ur Dragon, maar dat merk je wel als je zover bent.
     

Deel Deze Pagina