[XOne] South Park: The Stick of Truth

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jun 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Iemand tips voor Al Gore?
    Holy fuck wat is die kut met zijn CIA en Global Warming. Heb wel crab people armor, maar of dat echt helpt. CIA en Gore hebben ook een krankzinnige HP en word echt gek van zijn Facebook berichten. 8):+

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tweek Dark roast, dan krijg je defense up, attack up en attack again. Helpt heel erg bij gevechten. En zorg dat ie slowed down is, brandt en bloedt enzo :)

Als je de game uit hebt is er niet echt iets te doen he? Of zie ik iets over het hoofd?

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Jawel, alle andere collectibles proberen te vinden en bepaalde gangetjes en armor en dergelijke zoeken. Merendeel komt wel via de verhaallijn, maar veel ook niet.

Had trouwens ook de tip gelezen Al Gore samen met Cartman te doen.

En hoe vind ik Jezus? :+

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    In de kerk natuurlijk

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, maar volgens mij was dat de eerste keer en die priester blijft me maar weg sturen om hem te vinden. Beetje gare quest, geen idee hoe dit gaat eindigen, maar is ook niet zo erg als ik dat wel weet.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80

je moet die lichten achter in de kerk beide naar het midden schijnen en dan het licht in de kerk uit. Dan verschijnt zijn schaduw en kun je hem aanspreken.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik had al een vermoeden met die lichten, maar het spreekt bijna voor zich dat de rest dan ook uit moet. Dit deden we vroeger, toen ik zelf nog naar de kerk ging, altijd met kerstdiensten en rond pasen weer. Ik had het kunnen weten, echt al te lang de ongelovige. :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nog niet langs Al Gore. Hij, of één van zijn aanvallen, zorgt er steeds voor dat ik met 4.750 HP ofzo steeds in één keer doodga, zonder dat hij of ik daar echt iets aan kunnen doen. Moet iets met één van zijn aanvallen te maken hebben, maar zelfs met die potions helpt het niet. Kom nog geen steek verder en dit is by far het kutste gevecht in de game. Heb met alle andere gevechten gewoon alles in één keer gewonnen. Ik weet nu niet meer wat ik er nog aan kan doen en word onderhand gestoord van zijn Facebook berichten. 8)

9. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Geniaal, Kenny met zijn boobies

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Butters als partner nemen en hem alleen maar PP potions laten drinken en dan prof. chaos telkens oproepen ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Is het proberen waard! Wel zorgen dat ik mezelf dan nog even in leven hou en de juiste skill roll met Chaos.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kan iemand mij met onderstaande helpen??? Spoilers zijn allemaal van na de verhaallijn.
    Godver: Heb na de verhaallijn die quest met Jimmy gedaan en de Bard. Ik had gehoopt de sleutel voor zijn huis te krijgen. Niet dus. Zaten daar nog chinpokomon??? :'-(

En heb nu 80 vrienden ongeveer, maar waar zitten die overige 40 dan zo ongeveer? Moet ook alleen nog die quest met die kleine koters en die zwervers. Zwervers op 5/7 en koters of 5/6. Iemand die mij kan vertellen waar de lastigste zitten??? Kan ze niet vinden en ben al zeker 3x alles bij langs geweest. Heb ook het riool meerdere keren doorlopen, of ik moet nog een gangetje missen. :'-(

Laatste vraag: Hoe unlock ik mister Hankey? Ik neem aan dat het schijten op het toilet te maken heeft? Ik kom steeds maar net onder de top en dan houd het op.

13. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    In de quest met Jimmy (The Bard) liggen geen Chinpokomon. Als je er enkele mist is de kans groot dat je deze niet meer kunt verkrijgen, omdat enkele missable zijn.

Simpelweg zeggen waar 40 vrienden zitten kan natuurlijk niet. Overigens zijn vele vrienden missable en als je al verder in de game zit is de kans groot dat je het niet compleet gaat krijgen. Heb je, zonder al teveel weg te geven, de vele dierenvrienden in het bos meegekregen? Dit zijn er al meteen al twaalf!

Voor de zwervers en de kinderen kun je gewoon een guide aanspreken. Heb het zelf niet nodig gehad, maar enkele van de zwervers zitten wel aardig verstopt en vereisen gadgets om erbij te komen (voor één groep moet je bijvoorbeeld kunnen krimpen om langs een hek te kunnen)

Mister Hankey unlock je in het riool. Eerst met hem praten, dan zijn kinderen opsporen en dan kun je hem oproepen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die laatste twee had ik inmiddels ook. Jammer van die vrienden, die ga ik dus niet meer compleet krijgen aangezien ik Big Gay Al al gemist heb volgens mij. Dat is een beetje een timed event op moment dat je:
    In de anus van Mr Slave zit.
    Je moet er heel vlug voor zijn.

Ik ben echt al tig keren door het bos gerend, van alle kanten van de map en weer terug, maar volgens mij nog niet één bos vriend tegengekomen. Als het er 12 zijn, dan moet ik er ook nog 12 voor zover ik weet. Ik heb er nu overigens 95.
    Zitten die bos vrienden zo goed verstopt dan?
    Overigens heb ik nu ook 24 Chinpokomon. De laatste die ik vond liep ik constant voorbij, vlakbij de Chinees, buiten. 8)

15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    De richting hoe je in het bos moet lopen kun je terugvinden in de kamer van Stan. Kan uiteraard ook gewoon even op Google kijken, maar je moet dit patroon aanhouden, dan zitten de twaalf vrienden bij elkaar.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dus daar was die kaart voor! 8)

Bedankt, zal het vanavond eens proberen! :thumbs:

17. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Damn. Zit nu vast in de slaapkamer.

Schijnt een bug te zijn.

Kwam uit het bos en kwam mijn ouders tegen. Toen kreeg ik huisarrest.

Zit nu stuck op mijn kamer. Kan alleen naar bed toe, maar zodra ik dat doe krijg ik alleen de deur nog te zien en verder kan je niks meer..

Beetje jammer dat ik deze zeer leuke game nu niet af kan maken.

Nogmaals, Schijnt een bekende bug te zijn, waarvan de eerste meldingen begin maart online verschenen. :mad:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Oudere save herladen, heb ik ook gedaan met die bug die ik eerder postte. ;)

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Had ik die maar...

Hij heeft 3 quicksaves gemaakt.. En alle 3 ben ik al in die slaapkamer.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zou het toch maar eens proberen, ondanks dat ze allemaal in de slaapkamer zijn. En misschien even die updates opnieuw installeren, want die veroorzaakten bij mij het probleem de laatste keer. Daarna de oudste van die saves herladen, werkt die niet, dan denk ik dat je overnieuw moet beginnen of moet wachten op een betere patch.

Deel Deze Pagina