Pfff zit nu toch wel al tijdje vast. En kom niet verder Spoiler Zit in het kasteel waar yukiko zich verborgen houdt, heb haar gevonden waarna ze transformeerd naar een eindbaas. Maar ze is veelste sterk. Mn sterkste persona is lvl6 en ik zelf ben lvl 9.
Ga ik doen, maar ik haat het dat ik niet door kan met een verhaal als ik niet sterk genoeg bent... Ook altijd al gehaat met pokémon games.
En met hoeveel persona's spelen jullie? Ik heb er nu echt al 6, maar er is er maar 1 waar ik mee speelt eigenlijk.
Oh, je loopt ook nog steeds met Izanagi rond? Gewoon switchen; er zijn zoveel sterkere Persona's! En er zitten ook leuke bij.
Jup nog steeds met Izanagi. Ik ga proberen om te switchen. Zit er ook nog een totaal aantal aan persona's die je mag hebben?
Hangt van je level af. Gewoon verzamelen en fusions gebruiken tot je wat tegenkomt. Izanagi had ik meteen weggedaan, eigenlijk nooit een main Persona gebruikt. Moet weer eens verder, beetje in een dip nu. Tegen het einde aan; Spoiler Ski trip was echt legendarisch, uiteindelijk met Risette weggegaan en dat was by far een geniaal moment. Huilen van het lachen. Nu geen zin om Marie te redden.
Ik heb het spel ook maar weer eens opgepakt. Het is nu 14 juni. Ik weet echter totaal niet meer welke dagen mijn activiteiten zijn. Kan je dat ergens achterhalen?
In de school kun je naar het lokaal van je activiteit gaan, dan wordt volgens mij aangegeven op welke dagen ze bij elkaar komen. Hetzelfde met je werk, alleen moet je dan naar het busstation gaan.
In het menu bij Social Links. Als ik me niet vergis staat daar ook ergens op welke dagen ze beschikbaar zijn.
Dan moet ik dus nog wel weten waar ik ook alweer allemaal bij zat waarom heeft die luie donder niet gewoon een agenda <_<
Ik had persona 4 afgelopen zaterdag bij videogames plus besteld voor 18,- incl. Verzendkosten en hij lag vandaag al in de bus.