Haha zie allemaal games voorbij komen die ik juist tof vind Heb geen miskoop gedaan volgens mij. Heb wel een keer CoD geleend van iemand en als ik die gekocht zou hebben, zou de game denk ik wel hier terecht komen. Verder geen prut gekocht.
Gears of War Judgment. Tegen beter weten in toch gekocht (voor een tientje, maar dat is tien euro teveel).
Crysis 3 Red Dead Redemption Battlefield 4 incl Premium (omdat ik hem een week later voor PS4 opnieuw heb gekocht en opnieuw Premium) Meer zonde. Geen miskoop in ieder geval
Red Dead zie ik nu 2x voorbij komen als miskoop. Wat was ermee dan? Hebben jullie de game 2x gekocht en toen jullie thuis kwamen kwamen jullie erachter dat je em al had ofzo?
Ik kan het wel begrijpen hoor.... Het is dat ik me toch een keer door Mexico heb weten heen te vechten... en het einde gewoon heel gaaf was! Maar als je niet van een tergend langzaam ontwikkelende western houdt kan het best een miskoop zijn.
Ja wtf! Snap dat iedereen een eigen smaak heeft maar hoe kun je RDR nou een miskoop-- oh wacht, misschien verwachtte je een heel ander soort cowboy spel? Maar dan nog!