Is dat het goedkoopst? Valt best mee dan.. Nee dit werkt niet. Je moet daarvoor een device hebben en heb verder geen enkel Sony apparaat.
Bedankt voor de tip, heb em gelijk besteld. Lijkt me bijna te mooi om waar te zijn, vrienden die al een half jaar wachten, en ik krijg hem binnen een dag. Maar ik zal morgen even laten weten of hij daadwerkelijk is binnengekomen
Denk dat je hem morgen gewoon hebt hoor ;-) Heb ik ook gehad via bartsmit, toen bestelde ik hem voor een vriend. Volgende dag in huis en dit terwijl een andere vriend nog steeds op zijn bol.com console wacht.
Die functie zit er op, maar ik gebruik het helemaal niet. Beetje onzin om de console + Decoder aan te zetten om tv te kunnen kijken.
Zag vanmiddag een tweet van MediaMarkt Deventer, waarbij ze (in ieder geval) de PS4 + Infamous: SS + extra DS4 controller bundel voor de vrije verkoop in de winkel hadden liggen. Heb er dus maar meteen eentje meegepikt.
Een vriend van me die de console een week of 2/3 voor de release bij Bol.com heeft besteld heeft zijn PS4 vandaag binnen gekregen!
Zo langzaamaan moet dit topic weer nieuw leven ingeblazen worden. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172109 ... Hm, al hebben we nu een pats topic. Maar fuck dat.
Deze week toch maar weer 1 bestellen. Had hem destijds toch verkocht omdat er voor mij helemaal niks was qua games, maar wil hem nu toch wel echt hebben. *)
En we doen het deze week weer ;-) Veel plezier ermee Leis. Mocht je je overpriced decoder willen verkopen, dan kan je op marktplaats terecht ;-)
Haha ik ben te lui om mijn bestelling te annuleren . 11december besteld en nog steeds niet binnen ... Bol ^^