Na het zien van Brokeback Mountain was het idd een zware tegenvaller hoor. Heb hem trouwens ook niet uitgespeeld.
Red Dead Redemption staat ook hoog op mijn lijstje van miskopen (games van €20 of meer). Samen met: EA MMA (UFC is veel leuker) Ninja Blade (introductie van quicktime events) Avatar Final Fantasy 13 (zo slim om zonder review te lezen te kopen om erachter te komen dat het turn based is) Al die games van een 10'tje reken ik dan maar niet mee.
- Crisis 3 wat een leeg, zielloos spel zeg. Notabene de dikste limited edition met statue, rugzak, boek en steelbook gekocht. En vervolgens 1 uur te spelen, de game in de hoek te flikkeren. Kut spel. - Sleeping Dogs hoge verwachtingen, maar vond het geen spel voor mij. - Shaun White Snowboarding Jezus, een klysma is nog leuker. - Brink Seriously? De trailer was het vetst van de hele game.
De wereld was saai. Waarom free roam als er geen reet te beleven is? Daarnaast kon ik niet in het verhaal komen en vond ik John Marston maar een knuppel.
Wereld saai? Welke game heb je gespeeld? Is genoeg te beleven hoor. Dan hoor je daar weer gegil van een vrouw die word op gehangen. En daar word weer een man weg gesleurd door een paard. Loop je door de wildernis en je word gebeten door een slang, of komt er zo'n klere panter naar je gerend en maakt je dood. ( irritatie) Verhaal komt inderdaad traag op gang, maar je hebt echt iets gemist.. Einde was erg mooi.
Sleeping Dogs vond ik juist een van de tofste games deze generatie. Op GTAV na de beste free roamer voor mij
Enslaved was inderdaad super tof! En erg onder gesneeuwd bij veel gamers. Animaties gedrag van de AI was echt medelevend. Vond ik ook. Alleen irritant steeds het links rijden inplaats van Rechts. Ik reed dus ook iedere keer, op de verkeerde weghelft. - Alpha Protocol, echt zonde dat ik hier geld aan uit heb geven. Concept was nice, maar de uitwerking was bedroevend. -,-
Als je het over die random events hebt, die had ik na een uur of drie ook wel allemaal gezien. Goh wat leuk, weer iemand die een paard jat. En daar, de zoveelste overval!