Lol, ja.. Dat was expres. Spoiler Die man in het bos was echt random ja, en dat ze ergens heen werden geleid konden ze ook wel weten toch? Maar geen keus denk ik?
Spoiler Hmm was niet echt duidelijk.van mij, zat in de trein het bekijken en begon breetje te vloeken dat ze scheef schoten. Hadden ze beter een char iets laten roepen van: they are trapping us ofzo
Spoiler Zeiden ze ook. Michonne zei iets over "the dont try to kill us" Toen zei Rick "No they were aiming at our feet"
Dat leek mij vrij duidelijk ja. Verder wel een oké aflevering, maar de makers doen echt rare dingen met deze serie. Dat voorbeeld van Hybrid bijvoorbeeld.. Ik kan daar echt niet bij. Waarom? Wat is het nut daarvan?
Kutfinale, maar wel een mooie aanzet voor het begin van het 5e seizoen. Heeft alles te maken met: Spoiler De laatste woorden van Rick
die anticlimax was juist wat de finale zo kut maakte. .. blablabla , neem een voorbeeld aan de comics en aan George R R Martin en doe eens wat verassends voor fucks sake
Het erge schijnt nog dat de serie naar een andere zender gaat in USA en er meer censuur komt. Je hoeft dus niets chops chops te verwachten van Michonne en veel andere ledematen zooi. En dit zou al met ingang van seizoen 5 gaan gebeuren. Head Ninja had het er van de week met mij over. Echt: Dat betekent het einde van de serie.
Nee, totaal niet zelfs. Vond dat het zwaar onnodig. Zendtijdvulling zeg maar. Denk dat de inspiratie een beetje op begint te raken.