Ik heb hem ook al, en het is de laatste weken toch alleen maar voor Gold-only, dus dan koop ik sowieso niets.
Ja pff ze weten ook wel welke games ze gratis maken alle gehypde games die iedereen al heeft gekocht en zijn verkoop quota heeft gehaald.
Aub niet En juun dat is toch logisch? Maar hitman is wel een hele goede game. Ze gooide eerst ook onbekende arcade titels in de mix (DD is de beste arcade titel ever, maar mensen weten niet eens van het bestaan af) en dat was dan ook niet goed.
Hitman is zeker geen slechte keuze. Maar persoonlijk blijf ik Absolution wel een mindere Hitman game vinden, door features die er gewoon niet in hadden gemoeten. IO belooft nu dat ze luisteren naar de fans en dat het de Blood Money kant op gaat met de volgende game. Nou....mijn zegen hebben ze.
maar toch was het al met al niet slecht het was degelijk , met een paar echt goede levels de echte ouderwetse hitman games waren wel heel erg veel trial en error dat kan nog wel werken tegenwoordig in games als Dark Souls maar je kan IO niet kwalijk nemen dat ze proberen meer te stroomlijnen alleen zijn de levels waarin ze dat TE ver doorvoeren maar 1 keer leuk om te spelen
Oh, deze gratis games me like De kritiek op deze dienst van MS mag nu ook weleens afgelopen zijn. Ze zijn duidelijk vooruit gegaan.
Ook zonder heb ik genoeg te doen, maar Hitman had ik al maar super mooie en leuke game. Deadfall ook maar eens proberen.
hitman staat al een tijdje op me lijstje maar nooit aangeschaft. Dus ik ben behoorlijk blij met dat hij nu gratis is. toch weer een meevaller.
Paar maanden geleden gekocht voor 18 euro. Nooit ver gespeeld. Maar ben wel van plan hem ooit nog eens op te pakken Zolang je er niet in gaat met de verwachting een echte klassieke Hitman game te spelen is hij volgens mij best aardig! Ben benieuwd naar Deadlight!
Nee ik niet. heb nu wel ook infamous bij de console, maar ver der koop ik eigenlijk geen games meer direct voor de volle mep. Kan makkelijk wachten en dan is dit ideaal. Hollander !