1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja ben ook bang dat het erg sentimenteel gericht gaat zijn.

    Wat betreft je spoiler:"
    volgens mij gaan ze niet naar Italië en gaat Ted niet naar Chicago. Hij zal blijven voor de moeder denk ik!
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In eerste instantie had Lily de beslissing om naar Italië te gaan teruggedraaid en was ze alleen boos dat Marshal haar niet meteen had verteld over de baan als rechter. Toen bleek dat ze zwanger was, riep Marshal ineens weer dat ze naar Italië gaan omdat zij nu zijn grootste wens vervuld heeft (een tweede kind blijkbaar..). Maar volgensmij hebben we Marshal al als rechter gezien of niet? Maar we hebben ze ook in Italië gezien.

    Kortom: TOTAAL onduidelijk.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Haha heb een typo gemaakt. Verwacht het juist niet erg emotioneel omdat er bij de relatie tussen Ted en Moeder op dit moment geen reden voor veel emotie is. Als ze met flashforwards gaan werken wordt het een ander verhaal
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Marshall en Lily gaan toch ook maar voor een jaar naar Italië? Of heb ik dat nu verkeerd. Ik denk wel dat het erg sentimenteel gaat worden. Met flashforwards enzo.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit. De hele tijd op de schrijvers afgegeven, maar eigenlijk hebben ze dat dan best mooi gedaan :p

    Ik vond het al zo raar dat de moeder er deze aflevering ook bijna niet aan te pas kwam. Maar die kinderen gaven precies het gezeur aan wat ik ook had op de show, en volgens mij vele anderen. Les? Geduld, wacht tot het einde van het verhaal. Neemt niet weg dat het seizoen verder niet zo heel top was, en de finale eigenlijk ook niet. Maar himym is als serie zo wel mooi afgesloten, vind ik :)

    Alleen wel jammer dat Ted aan het einde niet in Bob Saget verandert :+
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet wat ik ervan moet vinden. Het is iig wel goed afgesloten.

    Toch dat sad panda gedoe. En Ted die met Robin eindigt. Daarom kan die sad panda wel, omdat het toch nog "happy" eindigt. Zag er eerst geen reden toe, nu wat begrijpelijker
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Al met al wel een betrekkelijk goed einde aan HIMYM.
    Sad panda einde was nog wel goed gedaan, dat toch niet alles een happy end heeft.

    En vervolgens weten ze het, in mijn ogen, toch te verpesten, omdat Ted vervolgens weer achter Robin aan gaat.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Iedereen is ontzettend positief, Ik vond het een waardeloos einde:

    Een heel seizoen over barney&robin's trouwerij, vernietig het in een halve aflevering.

    Een hele serie gedaan over de moeder te introduceren en Ted over Robin heen te laten komen, en vervolgens in een kleine 3 minuten "oh ja, je moeder is dood", vinden jullie het goed dat ik jullie Aunt Robin ga daten?

    Toch weer Ted&Robin, Ik dacht dat ze 9 seizoenen lang schreeuwde dat ze dat niet zouden doen.

    Barney's karakter-development over 3 seizoenen was tenietgedaan in een halve aflevering.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Barney en robin's bruiloft voelde geforceerd, en ze hadden de hele tijd twijfels. Dat was het dus ook, en daar kwamen ze na een paar jaar achter.

    Het ging dus niet over de moeder introduceren, het ging over Robin. Het ging altijd al over Robin.

    Barney is in de afgelopen 3 seizoenen niet grappig meer geweest.. Even terug naar de oude vorm. Please let me be me. Maar qua charachter development heb je gelijk.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond die eindscenes wel treffend. Het ging inderdaad eigenlijk altijd om Robin. Ik vraag me af of de schrijvers het ook zo bedoeld hebben, of dat ze de kritieken van de kijkers op het originele concept van de serie gewoon een slimme positieve draai hebben gegeven en verwerkt hebben in de serie. Edit: het einde was al in 2006 opgenomen lees ik nu, dus het was zeker wel zo bedoeld


    Einde wat mij betreft oké, misschien op de snelle scheiding van Robin & Barney na. Dat is wel een beetje belachelijk als je er een seizoen op focust.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Redditpost waar ik het volledig mee eens ben:
    I diislike the fact that I spent 9 years watching Barney mature as a person, watching him eventually put aside his shallow pursuit of empty relationships in order to pursue true happiness. I watched him fall in love.
    And in one hour, they destroyed all that.
    I dislike the fact that I spent 9 years watching Ted mature as a person. We saw him struggle with his obsession to find true love. And we saw how Robin always represented his fear of never finding that. It's easy to cling to the familiar, to walk in circles because you're afraid you'll get lost. I watched Ted finally realize that he had to let Robin go to move on with his life.
    And in one hour, they destroyed all that.
    And finally, I spent 7 months at the wedding of two characters that I had come to love over the course of the last nine years. I saw their struggles, how they had to grow together to make it work. This entire season was more about Robin and Barney's love than anything. I learned how much work it takes to make love happen, and how you need to accept becoming part of something bigger than yourself.
    And in one hour they destroyed that.
    And honestly, the worst part is that the writers cheated. They cut corners. In the end, I realized that Ted's obsession with Robin was really the writers' obsession with making use of a scene they filmed in 2006. They wrote a beautiful story, and they shoehorned the ending they had always planned in without foresight. They killed the mother and broke up Barney's marriage with shitty writing, just so they could make their 2006 scene happen. And they gave Barney a random daughter as a consolation prize . . . but they couldn't even write-in Barney's consolation prize without destroying all his emotional growth over the last nine years.
    Overall, the finale was cheap. It was forced. And it invalidates the show I've come to love. Honestly, the writing is so uncharacteristic, considering how this season has been, I'm tempted to say its not even real.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit seizoen waren de writers juist slecht, dus als ze - volgens deze quote - de finale daar in contrast mee is was het een fantastische ep :+
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    precies hoe ik er over denk....

    Ik had liever gehad dat:

    Barney en robin gewoon weer bij elkaar kwamen (eventueel met het kind van barney waardoor robin toch een soort van moeder zou worden) en dat ted gewoon bij "de moeder" blijft.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat verklaart waarom Robin opeens weer lekker was 8)
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het einde als in de reactie van de kinderen, niet de rest ;)
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    It was all about Robin :D Verklaart wel de hele serie, vond het een erg mooi einde. Ondanks dat ik Barney graag zijn groei had willen zien behouden. Verder echt top zeg!!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Holy fuck, nee einde was gewoon nog slechter dan van Dexter.
    Ik kan het begrijpen, maar gewoon, nee, nee, nee.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond het einde echt een hele mooie twist! Maar dan heb ik het over echt die laatste minuut.

    Wat betreft de kritiek kan ik me eigenlijk alleen/vooral vinden in dat het verloop van Barney's leven wat raar en geforceerd aanvoelde. De rest vond ik OK en ook de moeder werd genoeg eer aan gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2014
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben in seizoen 3 gestopt. Maar wie is de moeder nu? :+
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonguh dat is al een jaar bekend. :+
     

Deel Deze Pagina