Jup. Heb pretty much dezelfde spec als hem. Alleen dan speel je lightning armor voor run speed en archon teleport. Die stomme gloves willen alleen niet droppen voor increased shrine duration. Zit zonder de buff op 43% reduction.
Zonder meer de sterkste class die Wiz. Echt instant insane dps waarbij mij Hammerdin eerst op gang moet komen. Gaat zowiezo gegeared worden, maar eerst mijn Pala unbuffed na de 1M dps.
Alle classes zijn goed mits je de gear hebt en juiste builds. Iemand al eens een legendary mat gehad van Maltheal ?
Dat snap ik. Ik lees net dat die ook Strength heeft als main stat, maar wat is de andere main stat? Lees namelijk ook dat hij 2 handed wapens in 1 hand kan gebruiken?
Euh vitality net als alle andere classes. Ja klopt Pala heeft een passive waardoor je 2 handed weapons in 1 hand kunt dragen. Kost je wel 12 Movement speed.
12 movement speed is te verwaarlozen als ik lees wat die Crusader kan. Waarom is die class niet meteen in de game gegooid!?
Bottomless. Zijn inderdaad verschillende versies van. Leukste is nog wel om door wallers heen te kunnen lopen.
Die 1 miljoen dps buffed die sommigen al gehaald hebben; is dat het maximale of kan je daarna nog insane veel hoger? Zit nu zelf op 170K unbuffed, moet dus nog veel gebeuren. Gisteren met iemand van mijn clan even wat dingen doorgenomen. Adventure mode maakt de game wel aantrekkelijker.
Het kost je 15% (dacht ik) movespeed volgens mij. En 115% - 15% movespeed is geen 100% dus dus als je een goede 2H hebt altijd gebruiken. Also nieuwe Diablo game: http://media.blizzard.com/d3/games/happyreaper/ Mijn record is 4. Ik stop op mijn hoogtepunt.
Heeft 1 van jullie al eens een 3k+ 2hander gezien? Ik heb er zelf eentje geloot en in mijn clan heeft niemand dusver nog een 3k wapen gezien.