Iets fysiek vast kunnen houden is altijd beter dan digitale bits en bytes. En door de koers betaal jij misschien minder op de US marketplace, maar ondertussen kan ik mijn games door verkopen waardoor juist ik goedkoper uitkom. Maar goed. Als jij dat zo wilt is het je eigen zaak. Ik kan je geen fatsoenlijk antwoord geven omdat ik dat zelf niet doe. Maar Paypal via de site lijkt me gewoon een goede optie?
Thanks. Beetje zoals Xboxlive. Laten we het hopen, dat het terug komt naar PS4. Is ideaal met ideal betalen.
Ga je er ook een grotere HDD inzetten dan? Of dat niet? (eerste wat ik gedaan heb toen ik met de PS4 thuis kwam; 1,5TB erin. is echt peanuts)
Is je garantie dan niet stuk? Anders ga ik dit meteen ook even doen. Gelijk toch een stuk groter dan 500GB. Moet er nog een speciale HDD merk in, of maakt dat niet uit?
Ik vroeg mij af of Sony dan niet boos wordt het is dan makkelijk traceerbaar dat ik een Nederlander ben op de US marketplace. Welke hdd heb jij erin gepropt? Op zich wel een idee namelijk.
@ Leis & Maddmonkey: Deze heb ik; http://www.centralpoint.nl/interne-...elstar-5k1500-1-5-tb-art-0j28001-num-2357797/ Glanzend kapje eraf klikken, schroefjes met de HDD los, HD eruit, HDD erin, vastschroeven, klepje er weer op. Klaar.
kan niet ! Nou dan wordt het toch vrij omslachtig. Belachelijk trouwens dat in de NL store BF4 gewoon 70!!!!! euro is... flikker op zeg, in amerika is het gewoon 60 dollar.
Voor een enkeling niet bedoel je. Denk dat overgrote deel van PS bezitters deze game wel zien zitten op de PS4. Iig met afstand de beste Sony exclusive op de PS4 tot nu toe, mocht hij komen.
Nah, ik vind het niet zo cool. Tuurlijk, vet voor degene die hem nog niet gespeeld hebben, maar ik heb veel liever een nieuwe game. Nu vind ik The Last of Us wel heel, heel vet, maar ze moeten de game echt wel heel erg mooi maken wil ik hem nogmaals spelen.
Hoe awesome zou het zijn als TLOU gewoon @ launch gratis is met PS+ Zoals ze van plan waren met Driveclub. Aangezien ik verwacht dat een 'HD Port' niet ál te veel werk zal hebben gekost heb ik lichte hoop dat dit kan gebeuren. Laat me dromen.