Yup, nog niet binnen, krijg 'm als goed is eind April/Mei. 12 maanden kaart PSN heb ik hier wel liggen. Console bij Gamemania besteld kost mij slechts 150euro. Al mijn 360 spellen verkocht via Gamemania en bon voor gekregen. Jullie lachen maar. Uiteindelijk 2 consoles en kan dus kiezen waarop ik de games koop.
Ik heb ze ook alle twee Maar de PS4 wordt het meest gebruikt. Zoals het er nu naar uitziet gaan alle multiplats op de PS4. Voor de one wordt het dan wachten op een Gears of Halo. En mss nog een nieuwe onaangekondigde IP ?
Waarom heb je nu dan al een Xbox gehaald dan? Ik haal ook de PS4 maar wacht gewoon totdat er wat exclusives zijn die ik interessant vind. Lijkt erop dat dat pas gebeuren ergens eind volgend jaar.
Je had zelfde dag besteld toch? Vreemd dat de mijne gisteren al binnen was Infamous is trouwens echt vet. Ik ging erin zonder er wat over te weten. Ja soort van prototype idee, maar meer ook niet. Toch wel heel erg leuk vermaak hoor. Alleen voor hoelang is de vraag.
Ik had de One gepreordered en de PS4 niet. Xbox was mijn main gaming platform. Heb ACBF nog op de One gespeeld, maar was al snel duidelijk dat PS4 bij de multiplats beter is, de DS4 is meer dan prima (love the touch pad), OS is lekker snel, meer/sneller free to play games & indies. Kortom, als gamer ben je, imho, nu beter uit met een PS4. Zeker gezien de One hier ook nog eens niet uit is Achteraf gezien had ik idd een PS$ moeten preorderen en wachten met een One totdat er interessante exclusives voor zijn. Ach ja ...
Ik ben nu 10e op de lijst van Gamemania, zal het nu vlot gaan? Hoeveel krijgen gemiddeld game winkels een PS4?
Het gaat wel snel nu hoor. Vriend van mij had 2 weken geleden besteld bij Nedgame, afgelopen zaterdag opgehaald. Ze vertelde dat ze nog maar 2 reserveringen had, de rest was al weg, dan gaat ie de losse verkoop in.
Ff een vraag heb nu echt alles en iedereen al gebeld of er ergens nog een ps4 is maar niks. Is er een kans dat als ik bijvoorbeeld naar duitsland rijd dat ze daar gewoon op voorraad zijn?
Vandaag was Ik in de Auchan (warenhuis in Frankrijk), de PS4 en de Xbox one liggen daar letterlijk met hopen in de rekken.
hoeveel games heb je ingeruild (en wat krijg je er gemiddeld voor?) en hoeveel geven ze voor een xbox 360 slim in doos?
Ik heb er 35 ingewisseld. Uiteindelijk heb je natuurlijk dik verlies, maar ik ben er dan te minsten snel van af. De waarde van bepaalde games hangt af van hoe oud de game is en hoeveel Gamemania deze nog in de assortiment heefft staan. Als Gamemania bijvoorbeeld GTA V 20x op voorraad heeft (Used) dan gaat de waarde ook snel dalen of word zelfs geweigerd. Hoeveel ben je ver plan om in te gaan leveren? Xbox360 Slim met doos Kan je het beste even navragen bij Gamemania, hoeveel je er voor kan krijgen. (Via telefoon of zelf langs gaan.) Ik hoop dat je hier iets mee kan?
Je word echt gigantisch genaaid bij de Game Mania, een vriend van mij had toen ook een hele bananendoos vol 360 spellen ingeleverd en kreeg maar 193 euro ervoor ofzo
Waren het oude spellen? Dan kan ik mij voorstellen dat ie maar 193 euro heeft ontvangen. Gamemania moet het ook weer voor een schappelijke prijs verkopen.