Vind het nog steeds te lang. Dat heb je zo gedaan en 3 burncards heb je ook zo gekozen. Mag wel 20/30 seconden vanaf.
Ben eerlijk gezegd altijd binnen 10 sec. klaar met mijn pilot en Titan, burncards doe ik ook redelijk snel en dan moet ik nog 50 sec. kijken naar die countdown
Voor mij mag dr ook vanaf. Soms heb ik het gevoel alsof ik langer in de lobby zit dan dat ik aant gamen ben.
30 seconden zou prima zijn. Als je langer voor je loadout nodig hebt dan ga je maar naar het main menu.
Weet niet of het zo ook is op de X1 maar het is frustrerend, net als bij elke CoD dat de teams vrij weinig fair zijn. Ik ben level 39, maat van mij 47 en wij krijgen telkens een team rond dezelfde levels. Maar tegenstanders zijn vaak Gen2 of hoger. Zelfs een team tegen gehad met Gen10 / 9 erin. Andere maat van mij is Gen2 dus die Beta matchmaking schiet daar ook niet echt mee op. Het maakt me niet heel veel uit maar het is wel oneerlijk. Een heel team vol Gen's tegen allemaal beginners.
hier wordt aan gewerkt en er zijn als BETA servers aan het draaien. Deze moeten ervoor zorgen dat team gelijkwaardiger ingedeeld worden.
Ja die Beta zag ik inderdaad. Had nog weinig zin in de potjes die ik deed tho want kwam nog altijd bij Gen5 en hoger. Er zat wel iemand in de Party die Gen2 was wellicht lag het daaraan maar toch. Verder maakt het mij niet veel uit. Net als in CoD boeid het mij niet welke Gen ze zijn. Ik ga meestal toch wel lekker. Alleen mijn team dan niet dus verlieze we veel matches.
Net opengemaakt. Lekkere toegankelijke game! Flitsend en mooie Graphics. Benieuwd hoe lang ik t leuk blijf vinden Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hoe zit dat in gen4 met die charge rifle 'critical hits' challenge? Critical hits op wat precies? Volgens mij pilots? Ik heb inmiddels al aardig wat titans gesloopt maar de teller staat slechts op 2..