Bounty killer gezien. Verwacht er niet teveel van, dan is de film nog wel aardig vermaak. Veel bloed, beetje Grindhouse sfeertje.
Volgende week nonstop 10 dagen lang films kijken op http://www.imaginefilmfestival.nl/ Zal proberen hier ook wat indrukken achter te laten! #zinan
Winter Soldier was wel oke ja. Cap was gewoon gay, as usual. Hij was idd beter dan het gedrocht van deel 1, maar dat komt vooral door grotere rollen van Scarlett en Samuel L Jackson.
Net Grave Hunters 2 gezien, vermakelijk en vooral het eerste half uur toch best wel tof. Maarja, richting het einde weet je wel ongeveer waar het naartoe gaat en dan is het einde gewoon best suf. Grave hunters 1 was in elk geval de beste van de twee, die film gaf mij vaak een onbehagelijk gevoel en heeft me ook aan het denken gezet over de manier waarop er vroeger met mentaal instabiele personen om werd gegaan. Gewoon maar opsluiten?
Hoezo gay dan? Ik vond de film zelf echt zeer vet. veel en veel beter dan de eerste. Lekker veel actie die ook super cool was en gewoon heel vermakelijk. 3D zoals altijd....voegde echter weer geen tyfus toe. Net de trailer van Lucy gezien, ik zag gelijk dat Min-sik Choi uit Oldboy ook erin speelt. Zal wel geen grote rol zijn echter, want hij kwam niet in de credits voor in de trailer.
En de manier hoe hij Capt America is geworden is ook gewoon lame. De film was idd zwaar beter dan 1, maar dat kwam nogmaals, door grotere rollen van Jackson en Scarlett. Die ik er overigens wel wat minder uit vond zien..
Scarlett was echt tof in deze film. En hoe is hij gay. Zn fightstyle is echt tof. Spoiler hoe hij iedereen schopte op dat schip en hoe hij zn schild gooit enz vond ik echt tof
Maar ik denk dat ie for real wellicht gay is. Ik bedoel, in de eerste film hosselde ie, maar in de tweede zit ie een beetje in dubio wat ie wilt doen. Scarlett kan ie pakken, doet ie niet, en dan nog die andere chick waar Scarlett het over heeft. Yep, he's gay.
Nee, maar ben gewoon niet zo'n fan van Cap. Omdat ie gewoon precies niks kan. Beetje knokken (wat elke superhero kan), en voorderest heeft ie zn Shield. Yeeeaaah. Ben benieuwd of ze nog wat van hem kunnen maken in het vervolg van the Avengers.
Tsja, in principe heeft hij ook geen echte superpowers. Maar ziin ontstaan en journey is wel 1000x vetter dan die van Cap.