Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Kinect is nooit in geweest bij de core gamers.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou ik zelf ook geen ramp vinden, want voor gaming hoeft het voor mij echt niet. Tenzij ik voice commands krankzinnig vaak ga gebruiken...maar...doubt it.

Dat zei ik ook niet. :D

Het was vooral het casual publiek en ik betwijfel of het ze weer gaat lukken om hen erbij te betrekken. Ik hoop in elk geval niet dat de toekomst er uiteindelijk zo gaat uit zien. Ik denk ook van niet. Rare die ineens een Kinect-only studio meer is....komt ongetwijfeld door Spencer.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Microsoft laat mogelijkheden van Cloud zien

Er is al veel om te doen geweest afgelopen maanden, maar Microsoft het gisteren tijdens Build 2014 eindelijk laten zien wat de Cloud aan games zou kunnen toevoegen. In de presentatie is duidelijk te zien dat framerate stabiel blijft te opzicht van hetzelfde scenario zonder Cloud-computing.

[yt]QxHdUDhOMyw[/yt]

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is wel vet! Moet je hier ook snelle internet verbinding voor hebben?

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Verkooppraatje... mag hopen dat dat hele cloud gebeuren zo snel mogelijk gehackt wordt om aan te tonen dat het onveilig is en alleen maar een nieuwe manier om illegaal gebruik tegen te gaan. Maar wat als de bedrijven failliet gaan die zulke servers hosten? Of een publisher de stekker eruit wil trekken omdat het blijkt geen succes te zijn? Toevoeging: Want vroeger kon je dan geen multi-player meer spelen, maar met deze manier dus ook geen single player meer. Daar zit je dan... met je gekochte spelletjes zonder singleplayer, zonder multiplayer... huilend in een hoekje.

Net zoals die Cloud van Adobe pas nog gehackt was...

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel tof.

7. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik begrepen heb dat zolang de cloud er is het spel ondersteund blijft. Het heeft volgens mij dus niet meer met de publisher te maken. Correct me if im wrong.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lekker pessimistisch Excess-Denied. 8)
    Ik vind het concept wel tof en wie weet is dit juist weer een pluspunt in de toekomst ten opzichte van de concurrentie. Maar dat gedoe met die Forza Driver Ghosts ofzoiets was wel gaar.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    We zullen zien hoe het gaat. Ik ben zelf erg huiverig met alles wat met clouds te maken heeft. En vooral het feit dat je straks dus eigenlijk alleen nog een lege disc koopt (of alleen nog via digitale distributie koopt) dat zodra je thuis bent de disc erin doet en alles gestreamd word vanaf de cloud. Ik voorzie nu al de problemen...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen heb nog nooit zo eerlijke video gezien. Meestal zijn die Xbox vids natuurlijk aardig zoetsappig.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien niet zoetsappig maar er wordt wel precies gezegd wat mensen willen horen zonder er echt iets over te zeggen. Vrij nutteloos dus :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook nooit goed..

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf erbij...Spencer gaat voor nice dingen zorgen voor Xbox One gamers. 100x beter dan Don Mattrick, dat is één ding wat zeker is.

Vind het zelf ook een prima interview. Dude is sowieso meer down to earth dan zo'n beetje elke andere gast die zijn job had hiervoor en hij komt eerlijk over. Vind er juist niets nutteloos aan. Hij had om die vraag heen kunnen draaien over de boodschap die MS heeft gebracht vorig jaar, maar hij zegt gewoon oa dat lang niet alles van die boodschap goed werd gebracht. Daarnaast legt hij wederom de nadruk op games en weinig tot geen executives met teveel gelul tijdens E3. Net zoals vorig jaar dus. Prima! Had ook een heel standaard praatje kunnen worden, maar dat is het juist niet.

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In Phil we trust! :cool:

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er worden imo alleen maar open deuren ingetrapt en daarom is die video imo waardeloos. Ik snap ook wel dat hij zo kort na zijn benoeming niet veel meer kan zeggen en zeker nog niet concreet op punten in kan gaan maar om dit dan als "meest eerlijke" video af te doen vind ik nergens op slaan

Geloof trouwens wel dat hij de juiste man binnen Xbox voor deze positie was

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    dat interview dat als je offline wou spelen dat je dan maar een 360 moest hebben was anders behoorlijk eerlijk hoor :+

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het klinkt wel allemaal goed.

In iedergeval beter dan Dombo Mattrick

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergeleken met alle andere video's die we gezien hebben op het Xbox kanaal is het verre weg het "eerlijkst" en verfrissend tegelijkertijd. In 9 maanden heb ik niemand horen zeggen. Die DRM crap was gewoon en verkeerde keuze. Kregen steeds te horen "mensen begrepen het niet etc" Zeker niet op het officiële Xbox kanaal.

19. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    moet zeggen dat Major Nelson precies de vragen stelde waar ik benieuwd naar was. Vond het ook wel een leuk interview. Niet heel schokkend, maar toch fijn dat ze zelf zeggen dat het allemaal gamegerelateerd blijft

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw in de epsiode van The Big Bang Theory deze week moet Sheldon beslissen tussen een Xbox One of een PS4. Aflevering was best grappig. :+

Deel Deze Pagina