Yep ik ook. Ze had een nogal raar en koud gezicht in de beginscenes van de film. Alsof er iets mis was gegaan met de makeup, lol. Vind haar er sowieso veel nicer uit zien in andere films zoals het aankomende Lucy. Daar kan ik mij absoluut in vinden. Dat van Bruce Wayne is natuurlijk veel tragischer. Ik heb zelf nooit veel met de Captain America comics of cartoon gehad, maar vond de eerste film wel vermakelijk en deel 2 helemaal. Voor mij eigenlijk helemaal niet persé om Sam of Scarlett, maar gewoon alles in totaliteit. De supervette actiescenes vooral. Hoe zit het eigenlijk met het einde? Spoiler In dat soort geheime lab ofzo waar we twee mensen in een cel zien zitten. Who are they? Nieuwe lui of bekende lui uit de comic/cartoon?
Maart Films 15. Her (Spike Jonze, 201 :: 8.0 16. Alleen maar nette mensen (Lodewijk Crijns, 2012) :: 2.0 17. Tom à la ferme (Xavier Dolan, 201 :: 4.0 18. Hard Candy (David Slade, 2005) :: 6.0 19. Pit Stop (Yen Tan, 201 :: 6.0 20. Dallas Buyers Club (Jean-Marc Vallée, 201 :: 8.5 21. Gerontophilia (Bruce La Bruce, 201 :: 1.0 22. The Hobbit: The Desolation of Smaug (Peter Jackson, 201 :: 6.5 23. Snowpiercer (Joon-ho Bong, 201 :: 1.0 Series 24. Johan - Logisch is anders - Seizoen 1 (Pim van Hoeve, 2014) :: 6.5 25. Lip Service - Seizoen 1 (Harriet Braun, 2010) :: 4.0
Monuments man In tijden niet zo'n saaie film gezien. Had de verwachting dat er tenminste wat actie in de film zou zitten. Maar dat zit er dus helemaal niet in. Het was dat er geen pauze in de film zat in de bios, anders waren we halverwege zeker weg gegaan en dat heb ik nog maar 1x eerder gedaan. 2/10
Bruce wayne is alleen z'n ouders maar kwijt, Captain america is iedereen en alles kwijt ik zeg niet dat captain america niet een beetje een saaie marcel held is maar niet tragisch kun je hem niet van beschuldigen
Hmmmm....ja klopt. Daar had ik even niet over nagedacht. Ligt het trouwens aan mij of leggen ze dit nooit echt goed uit van deel 1 naar deel 2? Spoiler Dat hij ineens 70 jaar later wakker wordt? Hoe zit dit precies?
Wat ik nog één van de tofste dingen in Cap 2 vond, en het komt ook voor in de comics: Spoiler Dat die terug gaat naar dat vriendinnetje, in wat lijkt haar sterfbed. Had niet verwacht dat ze dat er in zouden stoppen en vond het een erg goed moment.
Knappe prestatie zo'n kut film neer te zetten. Trailers zijn normaal ook wel misleidend, maar dit sloeg nergens op.
Apart. Vond de trailers idd wel tof. Maar daarna heb ik alleen maar negatieve verhalen gehoord. Dus de film is gewoon echt saai? ----
Ride Along Today was a good day. Gewoon plat simpel vermaak met Cube en Kevin Hart. Je moet er van houden, samen waren ze wel geinig. 6,5
Heb The Avengers vanavond weer gekeken en hij blijft gewoon echt goed zeg. De actiescenes zijn echt vet in beeld gebracht en het hele team aan het werk zien is gewoon heel bruut. Er komt neem ik aan uiteindelijk wel een deel 2 toch?
Ga je de rest ook kijken? Want anders verwacht ik elke keer exact dezelfde review Het is een leuke serie maar begint wat meer een ''comedy'' te worden in de latere delen.