Jackfrags is nu aan het Easter Egg hunten voor dat Phantom Trainee assignment. http://www.twitch.tv/jackfrags
Je kunt wat shortcuts van wapens (free!!) downloaden via de PS store; heb je meteen alle wapens van die wapenklasse. Misschien beetje cheaten, maar goed. Heb het zelf ook gedaan, zodat ik wat meer keuze had bij Conquest, maar grijp altijd snel terug naar ace 52.
gisteren de ar160 vrij gespeeld met de spare time sniper assigment in ............. paracel storm .terwijl het een assigment is voor de anal strike maps. strange of wa Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Wapen heeft verder niks met de maps te maken. Hij zit gewoon in de expansion. Hoe je hem unlocked en op welke map maakt niet uit.
Ik heb een giftcard gekregen van €50,- voor XBL. Nu heb ik Battlefield gekocht in de US store voor $. Kan ik met premium van de Ierse marketplace ook spelen op de Amerikaanse Battlefield? En maakt het ook uit als ik Premium op mijn GT heb en de game op de GT van mijn huisgenoot? Kan ik met meerde GT's op dezelfde home console gebruik maken van premium?
Als het goed is moet je de DLC kopen in de store waar de game ook uit komt. Echter kun je daarna gewoon spelen op iedere regio.
Ja, ik heb nu premium gekocht bij US store. De mappacks moest ik ook daarvandaan halen. En op de ps4 geldt premium ook voor andere gebruikers ja!