Ik vind ze ook zeer matig...alleen die hoovercraft is wel vet om mee rond te crossen...maar daar speel ik geen BF voor. Wat voor een DLC's komen er nog? Ik hoop dat er een urban gaat komen...urban is de shizzle...
Wauw Waar de fuck staat dat kanon? Misschien heb ik die map nog niet gespeeld hoor, maar ik weet echt niet waar ik moet zoeken loop echt als idioot rond en ga alleen maar dood CQB toch? Ik hoop dat het maps zijn zoals Kharg pleaasse. Wanneer komt die mappack eigenlijk ?
Nee zal heus niet CQB zijn. Zal we zo zijn als Aftermath en Strike at Karkand. Komt in de zomer zeggen ze. Kanon staat boven op Operation Mortar.
Aftermath was leuk inderdaad. Ben benieuwd wanneer de Phantom Trainee wachtwoord wordt ontdekt, duurt me te lang
Laten men maar eerst de Rubbing banding onder controlen krijgen en dan pas weer DLC uitbrengen. Want zeg nu eerlijk ; Gaat nu echt helemaal nergens meer over ( Nieuwe maps) zijn bijna onspeelbaar door kut haperingen?
Speel op de testservers die zijn goed. Die fix gaan ze ook toepassen op de normale servers binnenkort.
Ok. Das goed om te horen en dit mag ook wel. Leg een hoop geld neer voor de premium en wil graag dan ook kwaliteit zien. Hoe speel je op de test servers?
Hoe doe je dat? Ik heb nu tweemaal die rubberbanding gevoeld, allebei op die watermaps. Ik kon echt helemaal niets doen liep, voer, vloog en reed alleen maar achteruit.
Gewoon naar de server browser gaan. Helemaal rechts zie je search staan en typ je test. En dan vind die die testserver.
Thanks, zo meteen even proberen. Ik zat ook even te denken; Waarom gebruikt E.A geen Microsoft cloud servers? Problemen met rubber bandingen opgelost (Servers zijn 100x beter dan die van EA. Of kost Dice dit te veel geld om het om te laten zetten?
Dat is moeilijk te zeggen of ze 100x beter zijn. Omdat BF4 zo grote en zware game is hebben ze het denk ik liever zelf in de hand en meer controle over hun eigen servers.
Is te zien. : + Rubber bandingen is nou niet echt onder controle. Jammer, Cloud servers draaien met gemak 6/ 12 MS dit gaat echt niet gebeuren met die EA servers.