Community manager heeft nu al een tijdje dit als achtergrond op Twitter. En daar wordt een beetje naar gehint Gerucht gaat nu dat er op iedere map iets van een zeemonster is.
Durf het water nu al niet eens in Komt door GTA5 en die klote haai. Anyway, van de week even kijken hoe ik het beste die DLC kan aanschaffen. Lees verschillende berichten over die DLC regio-lock jammer genoeg. Sommige Nederlanders kopen de DLC via de USA Marketplace, zetten hun settings dan terug naar Ierland/UK en kunnen hun DLC dan niet meer spelen 36,- down the drain. En dat is een risico wat ik liever niet wil lopen
Echt onzin. Heb al m'n games en DLC in de US Store gekocht en switch af en toe naar de UK region en alles blijft gewoon werken..
Hoe dan? Ik heb geen enkel probleem op de ps4 enige nadeel is dat op battlelog aangegeven staat dat ik geen premium member ben, maar dat is ook het enige
Het kan wel zoals al vaker is gezegt hier, maar als je dat dan echt niet vertrouwt waarom laat je hem dan niet gewoon op de USA staan? Je locale op de UK/Ierland zetten heeft 0,0 toegevoegde waarde tov de USA.
Oke CQ Large is echt niet mijn ding volgens mij. Raak alleen maar geïrriteerd en elke keer is het of dik winnen of dik verliezen. Obliteration vind ik wel tof
Ik heb wel premium alleen op een US account gekocht vaag, ingame staat namelijk wel dat ik premium ben. Battlelog geeft alleen aan dat ik de mappacks heb De rex is trouwens echt een beest
Dan is het wel vreemd. Heb je die eerste Phantom assignment wel unlocked? Oh wacht, dan natuurlijk ook niet
Moet je even contact opnemen met EA support ofzo. Kunnen meestal wel even helpen. En de REX is kut in BF4 vergeleken met die van BF3. Trigger delay op de REX en Magnum is vreselijk. Gelukkig heeft de SW40 dat niet.
Maar ik heb het dus met een US account, kan ik dat wel zeggen tegen EA ? Wat zijn jullie favo wapens en granaten? Voorheen was het zo simpel. Je had een granaat, nu opeens 30 verschillende en ik snap niet wat het verschil echt is. RGO impact doen het wel goed bij mij (10 kills ofzo al na 3 potjes) Oh en attachments. Wat zijn goede? Er zijn nu zoveel dingen namelijk