Oh wist ik niet hahaha ze zijn in ieder geval goedkoop, MM hier in Almere weet ik niet, nedgame heeft hem wel
Verschilt hier in Nederland per MM idd. Volgens mij is de goedkoopste MM Arena van alle MM. Maar Redcoon blijft het goedkoopst.
Kan niet meer wachten op een Xbox one dus ga ik hem denk maar op redcoon bestellen http://www.redcoon.nl/B519027-Microsoft-Xbox-One-Console-Bundel_Consoles Voor 520 Euro doen of gewoon wachten tot September Wat zijn eigenlijk allemaal de nadelen als ik hem nu ga kopen??
Volgens mij is dit alles Games kan je online kopen of op de marktplaats ierland of US Smartglass kan je gebruiken Send with Tapatalk HD for Android
De Xbox komt uit Duitsland Doen de games die ik straks bijv. bij intertoys of bart smit koop het dan niet ?
Iemand die weet hoe het zit met de spellen die je koop van amazon.de / .fr of .it? Is de taal dan gewoon engels of zitten die daar gebonden aan het land ? FM5 limited edition staat op amazon.it voor 50 euro, mooi koopje... moest die engels zijn natuurlijk!
Taal is gewoon engels in duitsland. Alleen hoesjes zijn in duits. Heb forza en bf 4 van amazon.de en is netjes in engels. Italie zou ik niet durven zeggen. Koop forza gewoon van usmarketplace, heb je m aan 45.
Beste allen, Ik heb uren lopen zoeken op men vraag maar niet echt een duidelijk antwoord! Daarom wou ik hem hier ook vragen. Ik kan via iemand uit canada(oom) een X1 kopen (helemaal te gek!) hij legt wat geld voor me der bij hoefde ik nog maar €275 te betalen inc titanfall ik zeg doen! Maar nu het gevalletje stroom! Hoe is dat handig op te lossen? Zijn hier mensen die ook een usa model hebben en hoe hebben jullie dat opgelost?
Volgens mij is het enige wat je nodig hebt een wereldstekker die je tussen de stekker van de Xbox en het stopcontact stopt. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Dat dacht ik ook maar ik las van mensen uit Noorwegen die dat ook gedaan hadden maar toen was hun power brick overleden! Toen zei iemand anders dat je een omvormer moest hebben van minimaal 500w op marktplaats zijn die niet al te duur maar hoop op ervaring van anderen *)
Als er op de power brick en Xbox 110 tot 240V staat moet het toch echt geen probleem zijn. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk