Heats met gemengde gevoelens:
Kwalificatie ging boven verwachting. Reed 0,3 seconden sneller. 2.10.9 2e
Shoot out ook lekker, 2e
Heat 1 een goede start meegemaakt. Kwam al gauw aan de leiding.
Top 3 maakte veel kleine foutjes, waardoor het wel vermakelijk/heel spannend werd. Menno ging me uiteindelijk voorbij nadat ik met 2 wielen in het gras kwam. Trok toen me stuur iets te ver naar rechts en raakte bijna Menno, sorry daarvoor:b:Uiteindelijk 3e geworden na een fout van mij in de 1e bocht, verloor controle over auto, maar wist hem nog maar net uit de bandenstapels te houden. Balen, want het ging best lekker.
Heat 2 schade opgelopen. Ondanks de schade heerlijk gereden. Reed na me pitstop toch een behoorlijk gat dicht wat tussen Witteveen en mij was. Maakte toch ruim 4 seconden goed, daar ben ik wel heel tevreden over
Kwam net 2/3 rondjes tekort om Witteveen in te halen voor P5, maar P6 is schadebeperking...
Sorry daarvoor, schrok ervan dat Menno het gras opkwam en raakte helaas jou:
Gaat goedkomen met jou op Silverstone!:b:
Start was idd wat chaotisch. Zal in de toekomst verbeterd worden op die baan.
Jammer idd van de chaos. Auto kwam op het gras en moest hem corrigeren door naar links en rechts te sturen. Helaas raakte ik daarbij Denvan die daardoor via mij de bandenstapel invloog. 'Onbedoelde actie/crash' om het zo te noemen.
Wou Cold voorlaten omdat we samen uitkwamen in die bocht. Zei toen ook tegen Cold: Ga maar, ga maar. Denvan reageerde daar te laat op en knalde vol op me achterbumper, helaas...
EDIT:
Er is een foutje in het bestand opgetreden. Wordt aan gewerkt. Excuses
Laatst bewerkt: 7 apr 2014