Paar leuke statics/foto's Heb even op me facebook ingelogd, via de mail van de Kartfabrique en kwam dit onder andere tegen: Heat 1: Heat 2: Heat 3:
Kweet niet wat het allemaal is, maar ziet er mooi uit !! Was erg gezellig vandaag en leuk om jullie allemaal ff te zien, en Stijn , afgetekend de snelste, respect, zag dat je als enige een rondje in de 50 sec reed, de rest minimaal in de 51! Knap
Leuk filmpje Flavour! Jammer dat je heat 2 niet gefilmd had. Was leuk gisteren snel maar weer eens doen !
Valt me op dat jullie nu in tegengestelde richting rijden. Vorig jaar gingen we de andere kant op. Leuk filmpje
Hij pakt mijn foto's niet, zal als ik tijd heb de links ff bewerken. Was inderdaad erg leuk, kijk ook erg uit naar de dag als we in Berghem gaan rijden. Daar horen jullie meer over als ik weet dat het lekker weer wordt op die dag. Zal rond juni zijn denk ik:b:
http://www.kartbaanberghem.nl/default.asp/id,850/index.html Data 2014: WOENSDAG 14 MEI WOENSDAG 28 MEI WOENSDAG 11 JUNI WOENSDAG 25 JUNI WOENSDAG 2 JULI WOENSDAG 3 SEPTEMBER WOENSDAG 24 SEPTEMBER WOENSDAG 1 OKTOBER Prijs (€ 180,00) per team inclusief: briefing kwalificatietraining (15 min) geheel verzorgde 100 ronden race huur kart gebruik helmen/handschoenen/overalls prints van rondetijden teamfoto bekers (1-2- tombola met kans op leuke prijzen voor alle deelnemers!
Heb er ook wel zin in eigenlijk, heb het alleen heel druk in de weekenden tot het einde van het jaar met op zondag schapendrijven met de hond en zaterdag bijscholingscursussen. Wil er nou eindelijk weleens bij zijn