Lol ja daar zit de episode wel vol mee. Vraagt die aan de rest wat die moet kiezen. Dan zegt een PS4 de andere Xbox One en de derde zegt. Beide.
http://www.neowin.net/news/directx-12-a-game-changer-for-xbox-one Verschil tussen ps4 en xboxone kleiner?nof miischien in het voordeel van xboxone, dit en de cloud? Op naar de E3...
http://www.totalxbox.com/74488/bugged-out-xbox-one-owners-get-a-week-of-free-xbox-gold/ Sent From my ...
Het is iets wat je graag wil hebben maar uiteindelijk weinig gebruik van gaat maken. Vaak vind ik dat de oude gen games ook nog eens lelijk (zeker toen met de Xbox naar 360 games BC)
Nou, voor mij een reden om een one te halen en mijn 360 te verkopen. In mijn ogen is dit zomaar een euro of 100 korting .
Ja daar ben ik het wel met je over eens. Nu gewoon de backlog doorwerken en straks mooi die Xbox One kopen en dan daar lekker mee verder gaan. Heb na Lords of Shadow 2 ook geen andere 360 game meer gekocht en ga dat ook niet meer doen. Misschien bij de sales nog, maar geen retail game. Dus tja voor de mensen die wel een zieke backlog hebben nog en daar mooi mee verder zouden kunnen op Xbox One is cool... maar that's about it.
Dat zou voor mij ook een reden kunnen zijn. 360 de deur uit en een x1 er in. Ik heb de vervelende tic om al mijn consoles aangesloten te laten
Haha, ja ik ook. Maar het heeft opzich ook wat. Ik vraag me af hoeveel een Halo 4 console op gaat leveren. Die was vrij gelimiteerd en ik zie het al gebeuren dat die straks nog meer waard is...
Ik heb die verzamelwoede niet meer. Alles gaat er gewoon uit. Toen ik een PS4 ging aanschaffen, ging de PS3 er gewoon uit. Die shit blijft toch maar liggen op zolder. BC hoef ik ook niet, dat stelt allemaal geen ruk voor wat mij betreft. Ik wilde het ook altijd, maar ik had nog die PS3 waar het wel bij kon (die 60GB versie was dat geloof ik) maar ik heb het nooit gebruikt.
Vanaf morgen kunnen we op de Xbox One rechtstreeks naar YouTube uploaden i.p.v. alleen maar naar OneDrive. Awesome! De PS4 heeft volgens mij nogeens geen YouTube app?