Zoooo, coole aflevering zeg! In ieder geval de beste opening sinds de pilot. Ik had ook het idee dat er dit keer veel meer bij een kleine set personages gebleven werd. Logisch, we zijn er een paar kwijt... maar toch. Ik hoop dat alle afleveringen nu een uur zijn, toch net wat meer dan 50-55 minuten en dat merk je. Kan niet wachten op volgende week. Ben benieuwd naar de personage van de vorige seizoenen die we nog niet gezien hebben: Spoiler Arya/Hound: check Tyrion/Tywin/Cersie/Jaime: check Jon Snow/Nightwatch: check Wildlings/Ygritte: check Sansa: check Brann: niet gezien Yara: niet gezien Theon: niet gezien Stannis/Melissandre/Davos: niet gezien Bolton: niet gezien Robb/North: dood
Heerlkijk begin ! Spoiler God wat hoop ik op een epic showdown tussen Khaleesi en de koning Arya is nu ook wel een sneaky baas geworden. Zag haar genieten van die moord dan Verder veel toffe dingen in deze aflevering. Wil niet weer een week wachten Duurt lang
Heb de boeken niet gelezen, maar hoop echt dat zij op 1 of andere manier de eindbaas der eindbazen wordt!
Ze mag het zeggen tegen elk die uit Braavos komt terwijl ze die munt geeft, mocht zij hem weer willen ontmoeten. Dan mag ze die 2 woorden zeggen.
Volgens mij is dit by far de sterkste openings-ep. Knap hoe ze dat hebben gedaan gezien de laatste ep van vorig seizoen. Spoiler Gaaf ook dat de draken volop in beeld waren. Echter die ene draak schoot even uit zijn slof. Zou dit nog wat betekenen? Blijven ze toch niet goed gehoorzamen?
Spoiler Zegt Jorah daarna. Dat het draken zijn en nooit helemaal zullen gehoorzamen. Ook niet naar hun "moeder"
Ik verwacht dit gaat gebeuren: Spoiler Zouden ze aan het puberen zijn? Als draken ook slimme dieren zijn is het logisch dat ze zelfstandig worden t.o.v. hun moeder. Ik denk eerlijk gezegd dat ze wel trouw blijven aan Denaerys, maar er ook meer op uit gaan en dingen op hun eigen manier doen. Vraag me ook heel erg af wanneer Denaerys die draken gaat rijden... Come on!