[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... eigenlijk niet echt over nagedacht. Ik heb tot nu toe gewoon de spirits zitten levellen die ik wil, totdat ze max zijn. Daarna ga ik over op de eerste de beste spirit van hetzelfde element en breng ik die tot max om die dan weer te mergen met de vorige zodat het max level van die verhoogt wordt. (tenminste, dat schijnt dan te gebeuren :+)
    Eigenlijk zou het een beter idee om dat met een C te doen, want die heb ik sneller op Max dan een UC lijkt me. Zoals je bij mijn spirit collection ziet ben ik bezig met 2 UC's om ze tot max te krijgen. Verspilling van tijd en 'geld'. 8)

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Is het heel moeilijk om in deze game te komen? Ik heb het normaal niet zo op kaartgames, maar hoe jullie erover praten lijkt het me toch wel grappig misschien. Btw, hoe zijn de trophies? Moeilijk?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is geen diepgaand verhaal, je doet gewoon wat battles, levelt je spirits etc. Het zou niet moeilijk moeten zijn om erin te komen.
    Al had ik er deze keer wat meer moeite mee omdat ik weer op 0 moest beginnen en al mijn beta progress kwijt was. :+ Dat werkt altijd demoraliserend.

Trophies lijken niet moeilijk te zijn. Misschien eentje, waarbij je alle area's moet bevrijden. Oftewel, ieder vlakje op de wereldbol blauw krijgen
    Dat kan nog tricky worden.
    En lang duren.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    welk spel is dat?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Destiny of Spirits. (F2P)

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hmm zal ik hem dan toch maar downloaden? :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zou ik niet doen, ik heb gehoord dat het best een kutgame is!

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    :mad:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe 'nodig' is het dat je betaalt voor dit spel? Of is ie gratis ook goed te spelen?

En hoe groot is het spel? Ik heb nog 800mb :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    801 MB 8)

Is prima te spelen zonder een cent uit te geven. Destiny Orbs zijn de enige dingen die je kunt kopen, en datgene wat je ermee kunt doen is imo niet zo belangrijk.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :lol::lol:_O_

Heb er ook nog geen cent aan uitgegeven, al hadden wij wel het geluk dat de servers een paar keer down gingen en daarom een bonk van die Orbs kregen :+ maar die zijn meteen weer verkwanseld aan de GR roulette dus echt veel heb ik er niet aan gehad.

Orbs krijg je overigens ook door elke dag in te loggen en maandelijks van PS+!

Wat is er trouwens mis met Bad luck? Is toch perfect voor de raid boss, die zijn altijd Light dus de Dark Spirits walsen zo eroverheen! Daarnaast heb ik ook nog een vriend die z'n Dark spirit te huur heeft die alle andere spirits ook Dark maakt, ideaal :D

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet je toevallig hoe die spirit heet? Ik heb ook een paar keer zo een geleend, maar ik weet niet meer welke dat was. :+ Dat was inderdaad ideaal voor die raid boss.

Maar om een max level te verhogen, moet ik dan 2 max levels met elkaar mergen, of 1 max level met die waarvan ik het wil verhogen. En van die maakt het dan niks uit welk level het heeft?

Ik wilde dat er ook een manier was om de level 1 stats van iedereen te checken. Zo kan ik gemakkelijker vergelijken of die nieuwe Rare beter is dan die wat ik al heb. Die wat ik al heb is bv level 17, maar wat als die nieuwe meer potentie heeft?!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij is 616 als je hem download: downloading :)

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hmm dat Moto GP is ook niet echt mijn ding, maar weer deleten.

Sly vind ik overigens wel heel leuk!

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Daar gaan ze, en meteen de trophy te pakken!

Ja heel toevallig wel!:
    Waag me er maar niet aan om die naam te spellen dus maar ff een screenert

Dan moet je dezelfde met elkaar mergen of een Prince Of '[ELEMENT]' pakken volgens mij.

SoD DoS Wiki :)

Aardig gierige spirit pooier ben jij trouwens, niet te betalen dat ding en dat maar voor 1 battle! :eek:

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    DoS wiki zul je wel bedoelen. Damn, iedere game heeft tegenwoordig blijkbaar zijn eigen wiki. :+ Dat gaat nog van pas komen!

Trouwens, ik heb wel eens meer betaald dan dat hoor. Een enkele keer zelfs 1000. :p
    (kun je nagaan hoe duur het zou zijn als je niet mijn friend zou zijn 8))

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    DoS Wiki jah bedoel ik :+

En ik krijg meestal maar 300-400 :mad: karig! Heb dan ook maar 1 max spirit en zo super is z'n bonus niet.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, is nog allemaal best ingewikkeld. :+
    http://destinyofspirits.wikia.com/wiki/Merging

Ok, dus
    • je kunt niet 2 willekeurige max levels met elkaar mergen en zo het level cap omhoog krijgen
    • Ik heb al mijn jokers verspild aan dingen waar ze niet voor bedoeld zijn. fml :+
    • SR's naar hun max level krijgen gaat een hel zijn.

En nog een hoop gebazel over hoe je het snelste kunt levellen, maar eh. ik weet nu voldoende. :p

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat valt mee. Ondanks dat het niet expliciet in de wiki staat was ik wel bang dat ik de 2e spirit ook op max level moest krijgen voor ik de level cap van de base spirit kon verhogen. Dat is gelukkig niet nodig! Max lvl Fire Guardian + lvl 1 Fire Guardian =

Die Belebog begint trouwens wel tricky te worden :p

noohhhhh

Als ik nu tenminste wat vaker hulp kreeg ging het allemaal wat gemakkelijker. :+

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    AAAAAH hij staat gedownload... maar ik heb nog geen tijd gehad om te beginnen -_-' nu ben ik nog steeds nieuwsgierig

Deel Deze Pagina