Ligt er ook aan hoeveel je een spel speelt. Ik speel Titanfall met vrienden en speel in mijn eentje SP games. Zo blijft alles leuk. Gister naar Gen 2 gegaan, gelijk aan de challenges begonnen. Game bevalt me zeer goed alleen vind ik het een beetje jammer hoe het loopt met Titankills. Laatste hit krijgt de kill, dit is in Last Titan Standing echt heel lelijk gedaan. Had vorige keer in 1 potje zelfs 23 assists. Ik knal ze helemaal af, komt er een ander van de zeikant die het even afmaakt -_-. Ze hadden moeten doen dat de kill is voor wie het meeste damage doet.
Assist krijg je ook met Titanfall. Maar dat is 100 punten. De kill is 250 + telt voor je challenge wat de assist dus niet doet. Terwijl ik vaak 95% afmaak en iemand anders dan 1 keer schiet en de kill krijgt. En dit bedoel ik dan als ik nog gewoon leef en aan het schieten ben. Of net als ik moet reloaden oid.
Snap ik, maar met Battlefield krijg je met een assist de schadepunten en als je hem bijna dood hebt telt zo'n assist ook nog als kill.
Ziet er idd goed uit! Vooral wat scherpte verschil, maar als dat alles is! Ik ga hem wel voor de 360 halen denk ik
Titanfall is ook niet echt een spel die ik heb voor de graphics. Meer voor de awesome gameplay. Voor Graphics ga ik toch meer BF4 / BF3 / AC etc. De snelle gameplay van titanfall is gewoon lekker
Yes yes! kan niet wachten tot vrijdag!! Op mediamarkt staat er zelfs dat die 10 april verschijnt? http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...Xbox-360,10259,488119,1051821.html?langId=-11
Zojuist 2 exemplaren meegekregen bij de mediamarkt in Roermond. Ze lagen niet in de winkel maar werden zonder probleem uit het magazijn gehaald. Volgens mij waren ze niet helemaal op de hoogte.
Komt mooi uit want heb me donderdag een dag vrij gepakt. Had er ook een gepreorderd maar die stuur ik wel terug. Zo meteen maar eens kijken hoe het loopt.
Yihaa! Zo zin om Titanfall te spelen. De gameplay is zo tof. Echt lang gewacht, en nu is eindelijk het moment daar
wat een &%$@!^!^wapen is die plasma rail gun van mij hadden ze challanges weg mogen laten.... krijg nu constant assists ipv doomed Titans ... zo frustrerend..... gisteren 0 kills 23 assists ...