Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Devs kunnen er wel wat aan doen, maar moeten wel genoeg geld krijgen van de uitgever, dus het is eigenlijk de uitgever z'n schuld ;). Alleen lijkt het mij niet meer dan logisch dat console optimalisatie gewoon het geld niet waard is.

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Het is de schuld van de gamer, die moet gewoon 100€ voor een game willen betalen. Dan kan de publisher de developer weer meer betalen zodat de developer er meer tijd aan kan besteden. Een gedeelte van die 100€, laten we zeggen 10% zou dan weer naar de producent van de console kunnen gaan voor betere hardware enzo.... :+

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Games maken is duurder geworden maar games zijn al jaren 60 euro.

Send with Tapatalk HD for Android

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja want een Publisher zou die meer winst ook echt aan de developer geven....:lol:

5. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Het is de schuld van de werkgever. Als die de werknemer meer betaald zal de werknemer meer geld ter beschikking hebben voor games en de uitgever meer inkomsten hebben waardoor ze meer kunnen investeren in de developers.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er zijn meerder factoren natuurlijk.

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Tis de schuld van de staat, die laten ons te veel belasting/accijns/BTW betalen, hierdoor houden we te weinig van ons zuur verdiende geld over om "te goedkope" games te kopen, waardoor publishers te weinig geld verdienen en die op hun beurt dan weer te weinig aan developers betalen, mede door dat ook zei te veel belasting betalen natuurlijk.

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Lol.

Ik denk dat het, zeker aan het begin van een nieuwe generatie consoles, aan harde deadlines ligt = minder tijd voor optimalisatie.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8 augustus komt de beste game op de PS4 uit.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Awwww Yeah!!!

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Toch omdat het vs topic is, een tweet over the last of us:

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het verschil is dat Microsoft geen goede game heeft om te re-releasen...

Dus het is genius dat men bij Sony dat wel heeft en het ook gaan doen, dat re-releasen.

Ik zal het niet kopen, vond The Last of Us geen zak aan, irriteerde me aan de gameplay en al die clickers.

Maar het feit dat de ps4 een miljoenen install-base heeft waarvan vrij zeker is te zeggen dat meer dan 20% daarvan de next gen variant gaan kopen, is genius.

Ik denk eerlijk dat niemand staat te wachten op een next gen release van de laatste Halo van 343

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had graag de Fable gezien, maar het gaat er ff om dat Sony niks verkeerds kan doen en MS doet alles verkeerd ;) en Tsja, het blijft het vs topic.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wie tweete dit precies?

Voor de mensen die nooit een PS3 hebben gehad en nu wel een PS4, is het een must have. Ben benieuwd wat er precies geremastered gaat worden.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Was een random retweet van 1 van de mensen die ik volg, vond het wel toepasselijk voor dit topic.

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tsja, cause and effect my dear.

Dit gaat nog wel even zo zijn. Bereid je alvast maar voor op nog zo'n jaar a 1,5.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    MS heeft toch nog helemaal geen remake aangekodingd van iets dus hoe weet hij dat iedereen MS dan weer zou aanvallen daar over?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Toen de geruchten verschenen van die leaker op Neogaf dat er een HD versie van Halo 2 kwam en dit "War Collection with the above, as well as ports of Halo 3 & 4 for XB1." Ontplofte het internet in positieve zin.

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het gaat niet specifiek over het aanvallen bij een re-release (remake), maar generaliserend hoe de media ''nieuws'' feitjes behandelen in ''favor'' van Sony itt MS die momenteel ''alles fout'' kan doen.

Dat zijn vooral Halo die-hards vanaf de eerste Halo (originele Xbox). Ik ben een fan van KillerInstinct, maar 2 maanden later na release hoor ik niemand erover...

Interesses verwateren en je komt snel achter dat bepaalde ''things-in-the-past'' were meant to stay in the past.

Laatst bewerkt: 9 apr 2014
  20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ki is nog steeds vol op in het nieuws, zeker vandaag ;)

Deel Deze Pagina