[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond het juist jammer dat de story zo snel afgelopen was. Ik wou nog wel even door, buiten dat vind ik het gewoon niet zo leuk meer om maar zo wat door een wereld te lopen. In RDR niet en in GTA V ook niet meer. Vroeger in de tijd van SA vond ik dat leuk, want toen gamede ik veel meer. Ik denk dat er teveel vergeleken word met SA, terwijl we zelf als gamer ook zijn veranderd.

2. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Open world games moeten ook boeiend zijn in gameplay en dat komt GTA 5 zeker tekort .
    Zij missies zijn zo saai om te spelen en Rockstar Games North wil de humor juist een grote rol laten spelen maar die geven mij helemaal geen indruk om het spel goed te maken .
    Qua gameplay is het allemaal zo erg houterig overkomen en niks gaat soepel te werk .
    Ik mis gewoon de spanning in het spelen zelf en de politie vind ik het aller ergste irriterend omdat deze veel te agressief zijn en de lol er snel vanaf is .
    Je gaat echt om de halve klap dood , daar dat de politie je binnen een paar seconden vermoord .
    Ik heb meer fun in games zoals Assassin's Creed en Far Cry , doordat deze games je meer bied aan spannende gameplay zoals sneaken .
    En sneaken vind ik zeer belangrijk in een open wereld game , ook al valt het steeds in herhaling en dat maakt mij niks uit .
    In GTA 5 ben je zoooo snel dood en het spel is voor mij ook dan zo goed als dood .
    Hopelijk word Watch Dogs ook veel sneaken .

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Nu we toch kritiek aan het leveren zijn, ben ik de enige die het rijden en de besturing van voertuigen echt tragisch slecht vond in GTA V?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt? Ik vond het wel goed te besturen. Beter dan GTA 4.

5. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ja precies, misschien een beetje te goed.

6. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Humor genoeg te vinden in deze game. Ik vind dit tot nu de vetste GTA game ever. Smaken verschillen gewoon. Wij gamers veranderen en de games ook. Toen ik als 12 jarige SAN Andreas speelde, genoot ik van het doelloos rondrijden en doden van de politie en ongeschuldige mensen. Nu ik 20 ben, vind ik dat na 5 minuten wel mooi geweest. Ik geniet nu van de graphics, typische GTA humor en THE storyline (wat kwestie van smaak is). Online is ook hartstikke lachen als je samen met vrienden speelt.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Idd.

Heb eergisteren ook weer even GTA zitten spelen. Ik zat samen Michael en Trevor in een auto toen ik uit de bocht vloog en dood ging kreeg ik toen ik uit het ziekenhuis liep een sms'je van Michael of alles nog goed ging en dat ik er slecht aantoe was na het ongeluk! _O_

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dan vind ik de storyline en sowieso al de humor in GTA Vice City 10x beter dan dit. Ik ben ook geen fan van doelloos rondrijden en zomaar mensen doden maar er valt echt weinig te doen in GTA V wetende dat we 12 jaar verder zijn.

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Jawel joh, fucking tennis! :emo:

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Huh...eerst tragisch slecht en dan een beetje te goed? Ik vind juist het autorijden super in die game. Je kunt eindelijk door die straten scheuren en op het laatste moment nog een bocht nemen, omdat de auto's niet meer als boten aanvoelen en het een stuk soepeler gaat.

Tragisch slecht? Sleeping Dogs en deels Saints Row. In Sleeping Dogs vooral is het net alsof je een RC wagentje bestuurt, vreselijk. Iedereen heeft zijn eigen mening over dingen...maar ik begrijp niet als iemand de besturing tragisch slecht vind in de game, wanneer het beter dan ooit is.

Laatst bewerkt: 9 apr 2014
  11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Vergeet niet het super spannende darten :lol:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik mis mijn bowlingbaan.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is wel interessant altijd om die verschillende meningen te zien. Assassin's Creed's gameplay bijvoorbeeld vind ik dan weer tergend saai. De combat is kut en de missies gewoonweg niet fun. Far Cry 3 heb ik wel van genoten, die was echt verdomd tof. Maar na het uitspelen niet meer echt gespeeld.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    WTF willen jullie dan? Een game die onbeperkt speelbaar is qua SP? Dream on.
    Het biedt gewoon 20 a 25u de beste SP evah. Punt.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Heb blijkbaar toch 100 uur in totaal gestoken in GTA V, nice :+

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Same, alleen vergeleken met mijn vorige GTA's is dat erg weinig. Daarom voelt de game persoonlijk ook wat minder aan vergeleken met andere GTA's. Er is niks mis met de game, maar sandbox-genre begint een beetje op te raken. Zoals StrikwerdaAjax zegt, met San Andreas was dat heel anders destijds, al komt dat ook door je leeftijd denk ik. In V heb ik veel niet gedaan zoals dagenlang op avontuur gaan en of doelloos rondrijden. Rockstar moet gewoon de game nu echt uitbrengen op next-gen dan kan ik de game weer spelen. :+

Overigens is Far Cry 3 de grootste ordinaire schijt game van de laatste jaren. Als je nooit games hebt gespeeld misschien ja, maar damn wat een gaar product was dat.

Nostalgisch kijkend en meeste fun uitgehaald = GTA Vice City > GTA San Andreas > GTA IV > GTA III > GTA V
    Beste GTA = GTA IV > GTA V > GTA San Andreas > GTA Vice City > GTA III

Opgegroeid met Vice City dus de mooiste avonturen heb ik daar mee gehad. Maar de beste GTA blijft voor mij GTA IV. Jaren plezier mee gehad en niks overtreft Liberty City.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vice City heb ik ook honderden uren in gestoken en pas een paar jaar geleden voor het eerst uitgespeeld. Daar probeerde ik zelfs als ik nog maar de helft van de map had, om de andere kant te bereiken door over randjes heen te klimmen enzo. Kostte me al uren 8).

Of alleen maar rondjes rijden met Vrock aan.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb bij GTA V juist het meeste freeroaming gedaan van alle GTA's. Normaal speel ik alleen de storyline, side missions en de collectables voor 100%. Nu heb ik veel meer voor de lol in de woestijn rondgereden. Daar zijn er nu ook veel leukere voertuigen voor imo, dan bijv. in SA.
    Ook vind ik dat je alles door middel van je telefoon kan doen ook erg fijn werken, zit ook weer een mooie knipoog in naar de maatschappij :+.
    Je kan in ieder geval niet zeggen dat dit een slechte GTA was, op papier is in deze editie meer te doen dan in SA. Ik denk dat de meeste hier SA na 2004 niet meer hebben gespeeld, maar dat is ook niet zo fantastisch als je denkt.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb Vice City in mijn eerste jaren met de game nooit uitgespeeld. Paar keer laatste missie gedaan maar lukte niet. Toen was ik opeens bang geworden (geen idee why) van Tommy's villa en dus missie nooit meer gedaan. 8)

20. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Vice City... hoeveel uur ik wel niet besteed heb op dat vliegveld met een Infernus...

Deel Deze Pagina