Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Is de livestream nog ergens terug te kijken!

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik niet, veel van het nieuws kun je terugvinden op www.wpcentral.com :)

Als WP8.1 uitkomt zit ik in Canada, whoohoo Cortana! :D

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Kan je gewoon terug kijken...

Cortana is net als al die spraak assistenten gewoon een gimmick. Kijk meer uit naar al het andere wat 8.1 heeft te bieden. 8.1 is van het formaat Mango er zijn nog heel veel features die nog niet besproken zijn.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou zoveel meer moeten zijn dan een gimmick, ach voor ''ons'' is het wel wat een gimmick.

Al bied 8.1 zoveel meer dan alleen Cortana, zelf kijk ik er erg naar uit om extra tile's te kunnen plaatsen en de nieuwe lockscreens.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Door locale op VS te zetten kunnen we hier ook Cortana gebruiken.
    [yt]Z4_k5mxctSM[/yt]

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Even voor de mensen die bang waren dat ze hun garantie kwijt raken als ze meedoen aan de Developer Preview heeft WPCentral een mooi artikel daarover geschreven. :)

KLIK

Als het goed is kunnen de mensen die de app op hun telefoon hebben staan volgende week ook aan de slag met WP8.1.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 9 apr 2014
  9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja dat is ook precies de reden dat Microsoft dit doet, het is een slimme manier om te zorgen dat de gebruikers (developers of niet) de updates veel sneller krijgen, want de updates die je krijgt doormiddel van de app zijn precies dezelfde als die bij de officiële launch van de updates zijn (op wat firmware updates na).

Zal het even uitleggen in stappen.
    1. Ga naar http://appstudio.windowsphone.com/ en meld je aan. Wel met de live ID van je telefoon dus je email adres waar je ook jou telefoon mee hebt geïnstalleerd.
    2. Download deze app.
    3. Installeer de app en je bent klaar voor de updates. :) Kijk voor updates onder Settings > Phone Update > Check for updates

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Thanks!
    Zoals zo vaak lukt het niet om de app te pushen naar mijn gsm. Die link die ik dan via de mail krijgt stuurt me netjes naar de store, maar daar is alleen een Delen knop, niet om te installeren. Heb ik het gepresteerd om in die 3 simpele stappen toch nog iets te verpesten? :+

edit: wtf, ik had de app er al op staan? Hoe dan? Wanneer? 8)
    Nou ja. Ach ja. Zo gemakkelijk heb ik een probleem nog nooit opgelost. ;)

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je hoeft hem ook niet te pushen je kan gewoon op je telefoon op de link hierboven klikken dan opent hij hem vanzelf in de Marketplace. :) Althans doet hij bij mij.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ja dat had ook gekund. Maar als het pushen niet lukt stuurt ie me een link via de mail, dus dat is het probleem niet.
    Het probleem was dus dat ik de app al had (zie mijn edit wat net te laat was), daarom stond er geen install optie neem ik aan. :p

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ff downloaden :cool: ben benieuwd, de meer tile's functionaliteit is echt iets wat ik wel zie zitten!

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goede zet, die app. Zo kan MS hun updates net als Apple toch in een keer launchen voor degene die dat willen, zonder dat je daar als consument al te moeilijk voor moet doen. Laat Cortana maar komen! _O_

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Ik lees net op WMPoweruser dat de Lumia 630 als hij eenmaal in mei in de winkels ligt voor 119 euro te krijgen is. De 635 LTE kost dan 149 euro. Best goede prijs voor wat je krijgt.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]-iznLyIYzts[/yt]

:lol:

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wil iemand voor mij even de toegankelijkheids app downloaden en kijken of de stem nederlands is / klinkt ?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik blijf mij verbazen om jou elke keer weer te zien posten in dit topic. Als ik zie hoeveel haat je hebt tegenover Windows 8 door de tiles en Modern interface en dat je veel liever een Chrome OS hebt. En dat terwijl de hele Modern UI ontworpen is en begonnen is op WP. :+

Maar ik kan je nu al vertellen nee dit is niet in het Nederlands, het is wel Microsoft he. Net zoals Cortana dat de aankomende +/- 3 jaar ook niet zal zijn...

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het is volgens mij toch echt begonnen met Zune, volgens mij was daarvoor zelf MS al aan het experimenteren met het hele tile design.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zune had alleen typografisch het voorheen Metro design. Maar de Tiles zijn op Windows Phone gekomen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Modern_UI

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina