Een nieuwe ontwikkelaar gaat aan de slag met het tweede seizoen wat ook nieuwe karakters gaat brengen.
dat zou goed nieuws zijn, aan de andere kant als ze nu nog moeten beginnen met karakter te maken, mogen we ze pas in 2015 verwachten, dan ik ki al dood vrees ik, want er zit nu al veel te veel tijd tussen en er zijn ook zoveel niet zoveel gamers meer online
Ik verwacht eind dit jaar het nieuwe seizoen, ik hoop wel dat ze in de tussentijd aan de slag gaan met skins enzovoort. Maar dat van die nieuwe dev is allemaal al bevestigd.
Morgen Fulgore en Arcade mode Er is trouwens ook bevestigd dat er een season 2 gaat komen. Ben benieuwd
Zozo. dat wordt ff downloaden zo dan EDIT: Lees ook dat er een lobby systeem in zit nu. Dan kunnen we een keertje een lobby maken met Xboxworld. MitchDylan, Leis, Nightbringer, Optelwinter en OneShotkill? Interesse een keertje. Kunnen we ook elkaars skills bekijken
Zo dan maar ff checken, al moet ik ook veel meer KI spelen maar nu met lobbys straks en misschien een vast groepje ga ik dat wat vaker doen.
ff snel me xbox aangeracht op het te downloaden. Met mijn internetsnelheid zal het wel ruim 2 uur duren
Jo. Ik denk dat ik vanmiddag echt online kom. Heb me x1 puur aangezet om de update re downloaden. Ik voeg je dan wel ff toe.
ughh waarom duurt matchmaking altijd zo lang in dit spel. Ik moet altijd 10-15 minuten wachten tot die eindelijk iemand vindt. Mijn nat staat gewoon open dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Fulgore is wel heel erg wennen vergeleken met Sadira en je moet ook nog eens je power meter vullen, verder aswm karakter .
Ben er maar mee gekapt, want elke keer werd ik eruit gekicked. Onderstaand probleem heb ik dus. http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/p/1685521/4483177.aspx Wel nog een ultra opgenomen
''eruit gekicked'' Beetje jammer dat allemaal nog zo buggy is, al moet ik zelf nog even goed oefenen. (ben nog wat een beetje een buttonbasher)
Met mijn backlog gaat dat moeilijk lukken, maar even practice induiken met Fulgore lijkt me wel verstandig.