Ziet er vet uit! Concept spreekt me ook erg aan. Verder vond ik Resident Evil 4 geweldig, dus als het ook maar een beetje op RE4 lijkt ben ik verkocht.
Releasedatum en boxart van The Evil Within bekendgemaakt Bethesda zet groots in op The Evil Within en na veel plagen door middel van gave screenshots en trailers, verlossen ze ons uiteindelijk van alle spanning. Zo werd vandaag via een persbericht bekendgemaakt dat de game in Amerika zal verschijnen op 26 augustus en in Europa op 29 augustus. Ook liet Bethesda ons niet langer in spanning over de boxart. Deze kun je hieronder bewonderen! Voor meer info over de game kun je op het Bethblog terecht.
Meh, moet hem toch maar weer gaan kopen.. omdat dit de enigste horror game is atm. :\ Ik kan niet ophouden over silent hill xD Maar toch zie ik graag weer een nieuwe silent hill. Vond de character in downpour echt goed en de story ook, alleen de level design vond ik poep.
dit lijkt me idd veel wegrennen en schieten. Ik zou wel eens een gears of war horror game willen zien.
vond dead space 1 en 2 bijzonder geniaal *) tis geen gears of war, maar wegrennen is eigenlijk ook geen optie
Ik ook wel. Dead space 1 was wel echt eng en ook vaak geschrokken haha. Dead space 2 ook wel, maar stukken minder. dead space 3 helemaal niet afgemaakt.
Hmm, met 29x aan volgers op Twitter zal ie wel weten waar ie het over heeft... Zou erg jammer zijn want ik had toch wel zin in een lekkere horrorgame!
Gamespot is bij lange na niet zo negatief.... [yt]_qYAMfDFOr8[/yt] Maar ja...zelf vind ik het er ook maar zo zo uit zien.
Ouch. Dat zou jammer zijn. Heb echt nog een keer behoefte aan een horrorgame waarbij het bruine spul langs je benen naar beneden komt
Als dat gebeurd, dan is de " Horror game " geslaagd. Ik betwijfel het dat het echt goed horror game word.
Ik hou ook van horror games. Maar die gameplay beelden waren niet zo overtuigend. Ik neem aan dat die beelden trouwens van de xbox360 versie komen toch