Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Met de Xbox360 hadden we nog PGR3 :cool: Dat heb je nu niet....

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dit is het ook heel erg voor mij.
    Er komt weinig bijzonders voor beide uit (behalve de Wii U...Smash Bros, Mario Kart 8...). De E3 moet heel wat in petto hebben wil hier een next gen komen.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Er is ook niets bijzonders op dit moment op de next-gen consoles. Het zegt al wat dat mijn favo game een veredelde demo is (ja, MGS Ground Zero's is mijn favo PS4 game, ik heb me al uren vermaakt met deze game, en ja, je kunt hem heel snel uitspelen. Je kunt echter ook gewoon alles eruit halen en dan ben je uuuuren verder).

Infamous is natuurlijk ook niet veel, als je verder kijkt dan de graphics, dan is het wel heel erg leeg en eentonig allemaal. Ook die game heeft niks meer dan fancy graphics, deze game zou op de PS3 een zeer middelmatige game zijn tussen al die toppers.

Maar goed, nogmaals, dat wordt gewoon geaccepteerd door ons gamers. Dat heeft het verleden uitgewezen, in het begin nemen we genoegen met graphics over gameplay.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik hoop nog steeds tevergeefs dat MGS V op de PC uitkomt :+

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar waarom zou dit zo moeten blijven zijn? Was het dan zo moeilijk om iets meer diepgang toe te voegen aan bijvoorbeeld Infamous? Dat kan toch grotendeels los van de specificaties van de SDK?

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Omdat wij het accepteren en zij sneller klaar zijn met hun games. Neem een infamous, bijna iedereen heeft hem wel op de PS4. Ondanks dat de game nou niet bijster hoog scoort bij pers en publiek. Maar het is een van de eerste games op de PS4, dus waarom teveel moeite doen als het niet uitmaakt voor de verkoopcijfers? Hij verkoopt toch wel, en dat weet SP heel goed.

Ik zeg niet dat het goed is, maar het is wel de manier hoe het op dit moment werkt.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt wel. Ik heb next gen gehaald voor battlefield en ik vind dat wel een echte flinke upgrade. Niet iedereen kan dat waarderen misschien, maar ik vind dat wel next-gen aanvoelen tov battlefield 3

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar.. 1080p/60fps is pas next-gen!!111!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kun je wel weer lacherig over doen maar is wel een van de punten waar je je echt kunt onderscheiden mbt vorige generatie. Het moet niet de heilige graal zijn want goede gameplay moet op nummer 1 staan maar 1080p/60fps is imo wel zeker belangrijk

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat scheelt al heel veel ja :) vooral met 60 fps merk ik nu echt een enorm verschil met de vorige generatie

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerst 60fps. Vind dat echt zoveel fijner spelen en is imo een stuk belangrijker voor de ervaring dan 900p of 1080p etc. Daarnaast maken meer dingen "next gen" bijvoorbeeld 64 man met BF4 ipv 24.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ligt imo beetje aan het genre. Voor FPS uiteraard eerst 60FPS maar bij een inFamous heb ik dan liever eerst 1080p en 30fps

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat dacht ik eerst ook. Maar speelde een paar dagen geleden Infamous en MGS bij een vriend van mij op de PS4. En MGS speelde zoveel fijner gewoon. En dat was nog een "rustige" game.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Koop een PC.:b:
    Grappig....op Xbone en PS4 moet het iets nieuws doen om Next Gen genoemd te mogen worden, maar Nintendo mag jaar na jaar precies hetzelfde uitbrengen en het is wel goed?:confused:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben het volledig met je eens. (dat het dus niet next-gen is).

Mij interesseren die extra pixels, framerates en textures een stuk minder als ik nog steeds dezelfde spellen loop te spelen. Spellen waar ik 9 van de 10 keer compleet op ben uitgekeken.

Ik zal wel oud worden :+

Ik hoop echt dat Morpheus een beetje snel komt.

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Sarcastische opmerking. :+

Echt Next-gen zien we pas over een jaar of 2.

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Echt next gen zie je op de pc.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Het is toch een console VS topic? Bedoel igg de consoles. PC wint sowieso altijd.

19. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mijn pc is echt niet next gen hoor. Ik kan geeneens rollercoaster tyfoon 3 draaien ;)

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Watchdogs waarschijnlijk ook resolutie verschil:

Ubisoft Cinematic Designer:

Deel Deze Pagina