[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Maar hij wil wel explosies en die zijn er zat in de game. Betwijfel alleen of die ze allemaal aan kan. :+

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mss een leuk idee om een XBW clan te maken? Ik ben voor :)

Ik vraag me wel echt af hoe sommige mensen in mijn lijst level 60 chars hebben waar ze slechts 6 uur op gespeeld hebben. Ik doorloop elke keer weer braaf de campaign als ik een nieuwe char maak, maar daar heb ik intussen ook behoorlijk genoeg van. Iemand een idee hoe ze dit zo snel doen?

EDIT: Ff een clan gemaakt. Voeg RbzNL#2805 toe om me te vinden :D

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja, bij een level 1 in de party met 3 level 60/70 chars en gelijk op Torment 6. Dan maken al die level 60/70 chars alles in één keer dood, omdat ze bij die level 1 in de party zitten. Word lastiger naarmate je de hogere levels bereikt. ;) Kan gedaan zijn in een x aantal minuten level 70.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Meer gold, xp en meer kans op legendary´s is niet voldoende?
    Je moet het wel efficient kunnen spelen.

Plus een doel voor ogen te hebben om T6 ready te zijn vindt ik persoonlijk een mooie reden om fanatiek door te spelen.
    Over 1-2 maanden komt de grote patch met Tiered Rifts met leaderbords en extra rewards.
    Voor mij de reden om T6 ready te zijn als de patch uitkomt.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Hoeft ook helemaal niet, want dit gaat over alle acts heen en de echte bonus komt pas als je een legendary vind op een hoog Paragon level. Dat is allemaal veranderd sinds ze Inferno etc eruit hebben gehaald, en terecht. Inferno kon je dan altijd de beste loot krijgen, waardoor je dus sneller op een hogere stand gaat spelen. Met de nieuwe opzet heb je meer keuze, want het maakt niet meer zoveel uit op welke stand je speelt. Imo veel en veel prettiger.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yellow, zit je nou weer dezelfde onzin uit te kramen als vorige keer wanneer ik zei dat het niet uitmaakt of je nou een legendary vindt op paragon 0 of 800?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik meende toch altijd te hebben gelezen dat Paragon er wel invloed op had, maar laat maar zitten. Ik vind het wel best. ;)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je zegt het zelf al.

Voor paragon levels wil je ook niet op een uitdagende difficulty spelen.

Zucht...

Ik snap niet waar jij die onzin vandaan haalt. Letterlijk helemaal niks klopt. 8)

Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Paragon heeft nóóit de stats van items bepaald. Jaar geleden beïnvloede het wél de dropkans op een legendary aangezien het rechtstreeks verbonden was aan magic find stat.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Magic find had vroeger toch invloed op het aantal affixes? Wanneer een item dropt, wordt eerst gekeken of het een legendary is, daarna een 6-affix rare, 5-affix rare etc.

Maybe zit ik er naast en heeft MF geen invloed op de kwaliteit van drops en bepaalt het de kwantiteit van magic drops.

Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, maar dat heeft dus te maken met kwantiteit uiteindelijk. Aangezien dat bepaald of je legendary's krijgt of niet. De rolls op de item zelf waren en zijn nog altijd compleet random.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het feit dat ik dingen nogal eens door elkaar haal, wat ik pas zie als jullie me er op wijzen. Iets wat ik overigens wel waardeer, zo kan ik mezelf ook beetje bij beetje verbeteren. ;) Het is iets wat nu één maal bij me hoort. ;)

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Onzin verkopen ? ;)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Niet helemaal, want ik baseerde mijn eerdere uitspraken deels op wat Inferius hier zei:
    En mede door het feit dat ik nog wel eens vergeet dingen na te kijken kwam ik inderdaad tot mijn uitspraken. Ja, best wel onzin als je het zo bekijkt, maar ik heb ook weinig nodig soms om gekke dingen te zeggen. Zoals ik zei werk ik daar elke dag wel aan. ;)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar wat is je punt dan? Je vindt het fijn dat je op iedere difficulty je goodies kan scoren? Tuurlijk is het goed dat je op normal een legendary kan vinden, maar als uiteindelijk blijkt dat mensen op normal blijven hangen en bountys gaan splitten, daarmee gaan gearen om Torment 1 te farmen klopt er iets niet. Wat is het nut dan van Hard en Master? Imo zou rifts in Master de logische tussenstap zijn naar Torment 1.

Blizzard is gelukkig wel goed bezig met het fixen van veel fouten in RoS. T6 Chestruns zijn generfed. Wat mensen deden was een char maken met alleen defence en alle kisten afgaan in T6. Dit lukt makkelijk zonder mobs te killen.

Razorclaw farmen is generfed

Voor zover ik weet gaat Blizzard niks doen aan het splitten van bountys in normal pubs. Waarschijnlijk omdat je hiermee niet de endgame gear kan krijgen.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.964
    Ziet er naar uit dat jij dit jaar de award voor grootste spammer naar binnen sleept ipv de gedeelde plaats Yellow. :+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik wacht wel tot de nieuwe Transformers uit komt. :+

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.964
    Er zijn nu toch betere droprates na die nieuwste patch?
    Vandaag Rift gedaan en 5 Bounties in act V op Torment 1 en 0 plans of legendaries.
    Kut Diablo.

Deel Deze Pagina