1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. shameless

    shameless Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je account mergen. Heb zelf mijn Nederlandse account volledig omgezet naar US. Dan wordt ook je tegoed omgezet naar dollars.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aha paypal werkt dus niet meer maar gift cards wel?
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Uhu
    op xbox.com kun je onderaan de pagina kiezen in welke taal/land/marketplace he wilt zijn. Standaard is nl, maar je kunt ook andere landen kiezen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe betaal je eigenlijk met pinten op de site ... of kan dat alleen met paypal en moet je hem kopen via de xbox?
     
  5. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    (Vanaf punt 8 beginnen als je je paypal al hebt gekoppeld)

    1.Je gaat naar xbox.com
    2.Je logt rechtsboven in met je account
    3.Dan zet je helemaal onderaan links je land van belgie/nederland naar us
    4.Dan klik je op my account en dan op payment and billing
    5.Add paypal (paypal aanmaken en toevoegen)
    6.Klik op Billing info
    7.Als je hier al je gewoon adres hebt staan dan klik je op change billing adress en vul daar dan gegevens in van een amerikaans hotel, macdonalds, burgerking... Gewoon effe googlen,maakt niet uit wat je neemt want ze sturen daar toch geen billing info heen want die krijg je per mail.

    (Tip: Neem een adres in een staat waar ze geen tax vragen, ik heb bv een hotel in delaware)

    8.Dan ga je naar microsoftstore.com en onderaan links zet je m weer van belgie/nederland naar us, en dan log je in (Anders heb je je belgisch/nederlands adres er staan en krijg je euro punten)
    9.Klik op shop products, xbox live, xbox gift cards En klik op de kaart die je wilt (Je kunt daarna tot op de dollar nauwkeurig kiezen welke je wilt)
    10. Buy and download en daarna op checkout
    11. Gelukt! Nu krijg je binnen de 6u een mail met een code, die geef je in op je xbox (wel op us hebben staan dan) en je bent klaar om te downloaden (60dollar game voor +-45euro)

    Succes
     
  6. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je daar meer info over geven?
    Waar doe je dat en wat is de exchange rate euro > dollar?
     
  7. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx man, dit werkte perfect. Kan zelfs precies een giftcard van 60 dollar kiezen.
     
  8. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Bovenstaande werkte eerder vanmiddag uitstekend. Bleek echter dat ik te weinig saldo had voor Trials Fusion vanwege belasting die ik even niet had meegerekend (vanwege NY adres). Daarom zojuist nog een extra giftcard aangeschaft. Echter, bij de eerste aankoop had ik de code meteen in de bevestiging, nu krijg ik de melding dat het 4-6 uur kan duren.

    EDIT: Met een half uur de bevestiging en code. Prima dus. Nu voor $21,55 Trials Fusion.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2014
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb het ff geprobeerd met een 5 dollar card want had nog 4 euro op PayPal staan en het werkt uitstekend.

    Ik heb nog 2 euro op mijn NL account staan,wel zelfde GT kan ik dat overzetten ?
     
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
  11. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Okeee dankjewel :D
     
  12. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de perfecte 'tutorial', dank u!
     
  13. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Zojuist even een 25 dollar kaart gekocht via Target, de vorige keer duurde het anderhalf uur. Nu inmiddels 2,5 uur aan het wachten, meerdere mensen waarbij het zo lang duurde?
     
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Mag ik vragen waarom via target? Microsoft store werkt net zo goed en krijg je hem meteen binnen
     
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat wist ik niet, had het al eerder via target gedaan en werkte toen prima.
     
  16. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil dit ook aan doen maar heb geen paypal, nu wil ik een paypal aanmaken maar kan ik die gewoon on nederland zetten of moet die op usa?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je paypal zelf moet gewoon de normale gegevens hebben en het goede land. :)
     
  18. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de topics hier op XBW beetje doorgelezen maar vond niet echt antwoord waar ik naar zocht.

    Ik heb dus een Nederlandse(Europese) Gamertag op een USA ingestelde Xbox one. Kan ik dan Amerikaanse gamerpoints kopen en die via xbox.com op mijn Europese gamertag toevoegen? Zodat ik dan $ op mijn account heb?

    Dit kon op de 360 namelijk toch niet? Ik lees hier namelijk allerlei verhalen over prepaidkaartjes enz maar is voor mij niet helemaal duidelijk.

    Ook heb ik al een tijd een CC aan mijn gamertag gelinkt. (Ook weer bij deze is die natuurlijk op een Nederlands adres) ik MOET dus mijn CC gegevens verplicht wijzigen om daar nu aankopen mee te doen?

    Bedankt voor eventuele reacties en sorry dat deze vragen misschien al zijn beantwoord.
     
  19. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu een paypal aangemaakt, en hier 25 euro opgezet.
    nu zag ik dat er op de one een optie zat om een paypal te koppelen.
    nu heb ik dat gedaan en als billing adres een hotel in delaware.
    maar als ik nu de season pass van wd ($20) wil kopen zegt ie:
    use a different way to pay, your purchase can't be completed with this payment option. try a different or new way to pay.

    wat is hier het probleem?
    heb een half uur gewacht nadat ik het geld erop had gezet, of moet ik langer wachten?

    ik wil het graag zo snel mogelijk werkend hebben want ik wil morgen wd kopen op deze manier!

    edit:
    heb even geprobeert om een shortcut voor bf4 te kopen van $7 maar dat werkt ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat hebben ze stop gezet. Gebruikte iedereen hier tot maart ofzo. Toen kon het opeens niet meer. Daarom haalt nu iedereen gewoon weer giftcards etc.
     

Deel Deze Pagina