[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon ook niet wachten nu aan het binnenhalen via new zealand store
    :9

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Cool en?? gewonnen? :)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, instant concede van Ekop na de screenshot. Hij speelde ook een Zoo deck(de standaard build). Ben na de match gelijk naar z'n stream gegaan om te kijken of hij het echt was. En hij was inderdaad online met een Zoo deck. Jammer dat hij de replays niet heeft geupload want had graag de match vanuit zijn perspectief gezien. Ik hoorde Ekop nog wel ff zeggen, "first I got 7 wins in a row, now I get 2 losses".

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Maak je dan eerst een ander account aan??

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    nee gewoon zelfde account omzetten naar new zealand account..downloaden en terugzetten. werkt alleen niet als je nog app store tegoed hebt

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het mag in de krant. Eindelijk weer eens een Legendary in een pakje: Illidan Stormrage. Niet echt goed ofzo, maar het is tenminste een Legendary :)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke nu begin ik ook te vaak te verliezen van Hunter. Geen idee wat er aan de hand is. Alle games gaan prima behalve Tempo Rogue en Huntard.

Warrior Controle maar eens proberen dan.

huurayy!! \o/ :+

Laatst bewerkt: 11 apr 2014
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 11 apr 2014
  9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj eindelijk met veel moeite level 15 bereikt, met een hunter :).. En ik ben wel benieuwd naar de singleplayer modus!

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fucking hell wat zijn die nieuwe midrange hunter decks retarded.

Ze runnen Hyena, Boar, Silvermane Lion, Beast Companion, Hunters Mark, Freezing traps, Explosive traps. En natuurlijk de Unleash the OP combo.

Zit al de hele dag te grinden om van 4 naar 3 te gaan. Lukt me gewoon niet meer met een 100% loss ratio tegen het nieuwe Hunterdeck van Savjz.

Ik stop er maar even mee want ik wil die Hunters niet meer zien.

Edit:

Ff wat research gedaan en het is niet het deck gemaakt door Savjz maar hij heeft deze list als inspiratie gebruikt. Het deck is echt belachelijk overpowerd, iedereen speelt het in de top ranks.

Laatst bewerkt: 12 apr 2014
  11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, dankzij die hunter deck nu level 14, nog steeds niet makkelijk want vanaf level 15 gooien mensen niet zomaar al hun kaarten op tafel. Maar zeker fun\o/

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    wtf wanneer wordt Brawl eruit gegooit, imba kaart, zit je daar met 4-5 sterke minions en hij met 1 of 2 zwakke. Gooit hij brawl is het potje praktisch voorbij |:-

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Brawl werkt alleen goed als je zelf veel minions op board hebt en de warrior niks. Brawl is een van de makkelijkste kaarten om tegen te spelen. De meeste controle warriors runnen daarom ook altijd maar 1 brawl, omdat de kaart zelden nuttig is tegen ervaren spelers.

Heb nu een aantal games gespeeld met OP hunter deck. Begrijp nu waarom het de OP hunter deck is. Het draait allemaal om 1 kaart, unleash. De bedoeling is dat je tegenstander om deze kaart gaat heenspelen. Hierdoor zal je tegenstander minder minions op z'n board gooien wat je een paar extra turns kan schelen per match. Dit is extreem in je voordeel want dit deck draait om combos. Leeroy + Unleash + Buzzard + Hunters Mark + Boar + Buffs als wincondition. Savanah Highmane is de kaart die je tegenstander zal straffen wanneer ie te weinig minions op z'n board heeft.

Strategie om er tegen te spelen is er in principe niet, enige wat je kan doen is je tegenstander rushen en hopen dat ie de gamestealing combo niet krijgt. Dit deck is absoluut geen rush deck maar een controle combo deck.

14. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kom je aan zo extreem veel legendaries!? Alles uit packs gekregen?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waar in mn post lees je dat ik extreem veel legendaries bezit? 8)

Ik heb momenteel 17 legendaries. Na meer dan 1000 arena wins mag dat dan ook wel. Heb rond de 40 euro uitgevenen aan arena runs in Januari toen ik nog Arena aan het 'leren' was.

edit:

Nvm, krijg 2 legendaries uit 10 packs nu. Ik ben een lucky piece of shit.

Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    zo sterk is de deck niet, ik speelde tegen die hero die +2 armour kan doen. Dat deed hij vaak, plus wat kaarten die + 6 armour & gratis kaart deden. Voor ik het wist waren we bij 6-7 mana en toen kwamen allemaal legendarys en high end kaarten en toen verloor ik met mijn hunter deck.

Edit: oh ik mis de leeroy kaart, tja daar moet ik dan maar voor sparen :p

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zonder Leeroy werkt het deck niet. Leeroy+Unleash combo is je primary wincondition.

Je speelt Leeroy, je tegenstander krijgt 2 stomme whelps. Dat zijn 2 extra doggies voor je, die gebuffed worden met timberwolf of extra kaarten met buzzard.

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heb helaas niet de benodigde kaarten maar Warrior Controle lijkt me leuk om te spelen.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is helaas een van de duurste decks om te craften. Moest zelf ook ff flink craften en mijn golden hunter legendary weg doen voor 1600 dust.

Ben zelf ook nog eens van 3 naar 7 gegaan met het deck lol. Verlies alle games tegen controle decks. Het deck is zo lastig om correct te spelen en voorspelbaar in win condition. Had eerst Hellscream erin zitten maar uiteindelijk vervangen voor een faceless. Aangezien ik zoveel met Zoo heb zitten spelen ben ik een beetje verleerd om beurten vooruit te plannen. Ben nu gewend om spontaan plays te maken en dat werkt absoluut niet met Warrior Controle. :+ Ook moet ik ff leren welke kaarten goed zijn tegen bepaalde classes, dit is belangrijk voor je mulligan.

edit:

Blegh, servers offline.

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Haha dat vind ik toch best wel veel eerlijk gezegd :p Ik heb er eentje, maar ook iets minder gespeeld dan jij :+

Deel Deze Pagina