Tip. "Bestel" hem bij Bart Smit. Je hoeft alleen je emailadres in te vullen en je krijgt dan een mail wanneer de game er is. Maar de Beta code krijg je al binnen een dag. Kreeg hem niet ook binnen. Wat ik niet verwacht had.
Tof hoor! Ik kan me alleen moeilijk los blijven wurmen van de gedachte; hey Halo screenshots!! Komt niet eens omdat het er teveel op zou lijken (alleen de één na laatste screen misschien), maar meer met het Bungie logo links onderin. Dat zit er gewoon ingebakken
Die eerste screen is al oud, maar vooral bij de laatste paar een fijn gevoel bij. En Halo kwam toch wel meteen als eerste bij me op!
Ik koop hem wel in de US store, vind €70 te gortig voor een game (waarbij waarschijnlijk nog genoeg DLC bijkomt).
Ik kijk al een tijdje uit naar deze game. Heb dus wel een preorder geplaatst. Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
Ik wil die game en beta code wel, alleen geen zin om nu al te pre-orderen terwijl er maand of 2 van te voren altijd wel acties komen, waardoor je een stuk goedkoper uit bent + de C.E. wordt binnekort nog aangekondigd.
Ik koop hem gewoon bij gamedumper ofzo, ook ik betaald echt geen 70 euro voor een spel. Bij bart smit koop je hem dus niet je reserveert hem en dat verplicht je tot niks
Goodbye good music Martin O'Donnell heeft Bungie verlaten/is ontslagen... Erg jammer, want ik heb altijd genoten van de muziek van Halo (gemaakt door Bungie). Bron Bungie Bron Twitter account Martin O'Donnell
Alle nieuwe screenshots hier http://www.vg247.com/2014/04/23/destiny-website-produces-loads-new-class-info-screens-and-more/ Maar die staan ook gewoon op de site.
Moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van deze trailer. Ik vind de classes nogal op elkaar lijken