Origins en Legends allebei al gespeeld FF X/X-2 gaat er zeker komen though. Nooit kunnen spelen en altijd al gewild.
Moet Origins ook maar eens aanschaffen dan. Legends bevalt zo goed op de PS4. Maar voorlopig heel hard bezig met FFVII op mn Vita, inmiddels dik 25 uur inzitten. Sly gister gedownload, lijkt me ook tof. En FFIX gaat er zeker komen als ik FFVII (weer) uit heb gespeeld. Speel meestal laat op de avond op mn Vita, voor t slapen gaan. T resultaat is wel dat ik veel later ga slapen als voorheen hahaha.
Pats met een PS4 en twee dagen erna een PSVita. Pracht apparaten, allebei Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Paar Vita-patsjes hier zo... ik pats mee! Kan nu al vooruit met Tearaway en de PS+-games van deze maand met Gravity Rush en Hotline Miami. Steamworld Dig ook nog als crossbuy van de PS4. En natuurlijk games vanaf de PS4 naar de Vita streamen. Eerstvolgende koop wordt denk ik Persona 4 Golden.
Hoe groot is FM? edit: Gevonden! 1.8 GB. Hm, de game heeft ook PS+ korting... Ik wilde deze juist een keertje niet digitaal.
Had hem ook bij Wehkamp in de bestelling staan maar daar was de levertijd ineens gisteren 5-7 dagen dus dan toch maar digitaal gehaald
Nog niet veel gespeeld maar wat ik tot nu toe er van kan zien zit er wel alles in wat ook in de classic versie van z'n grote broer zit. Wel vind ik de besturing niet echt fijn. je doet bijna alles met het touchscreen en dat is met die kleine vakjes in FM soms wel een beetje een gekloot. Wat ik erg jammer vind is dat je maar 3 speelbare competities (waar je dus zelf kunt managen) per carriere kunt kiezen
Dat laatste vind ik niet erg, ik manage toch nooit meer dan 1 team (en misschien 1 land). Maar touchscreen is verplicht? Geen mogelijkheid om rond te navigeren met knopjes?
Je kunt wel wat met de pookjes en de knoppen maar gok voor 80% via touchscreen. Moet wel zeggen dat ik er nu al wel aardig aan ben gewend en gewoon door de menu's vlieg al zal het uiteraard nooit zo snel gaan als met een muis