[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Skyrim graag, ik zou die game zo nog eens willen spelen met betere graphics/belichting/effecten

verder alleen nog Dark Souls II en dan stoppen met die re-releases

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Metal gear solid remake lijkt mij wel wat.. Is al gedaan i know.. Maar heb Twin Snakes nooit kunnen bemachtigen voor de GameCube

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon geen remakes lijkt mij ook wel wat! Mooie nieuwe IP's of waardige opvolgers van bekende franchises. Geen games meer met de wereld aan collectibles (Black Flag bijv), voorspelbare gameplay (Second Son), overdaad aan borsthoge muurtjes voor het schuilen en uitgekauwde verhalen.....

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [yt]6djigP7qINI[/yt]
    Meh, maar weer een nieuwe indy kickstarter game.

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dit.

Skyrim met mods wordt op de pc echt een totaal andere game. Ik zie ook niet zoveel nut in een HD versie op de console. Daarbij zie ik dat never nooit gebeuren. Laat dan maar een nieuw deel komen.

Maar eerst Fallout 4 natuurlijk:+O-)

Ik zou The Last of Us (maar die komt al), Beyond Two Souls en GTA V naar de PS4 willen. GTA V helaas maar 3 dagen gespeeld op de Xbox 360, maar wil het best nog een kans geven met betere graphics etc.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    PS boys, even twee vraagjes voor jullie.

1) Kan ik een CC gelijk annuleren wanneer ik die activeer? Ik zie op de US store dat Resogun gratis is als je PS plus hebt. Weet niet hoe of waarom dat alleen op de US store zo is, maar ik wil die game graag. Gratis is beter (ofcourse want gierige nederlander). Dus kan ik die halen en daarna de CC weer gelijk weghalen zodat het niet een automatische afschrijving wordt?

2) In hoeverre is een PSvita het waard om te overwegen? is PS plus al genoeg, of zijn er ook nog andere factoren?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    PS+ is de enige reden dat ik nog wel eens een vita overweeg

ik heb toch al plus want wil online kunnen spelen op de ps4 (voor de games op de ps4 hoef je het nog niet echt te doen imho) en voor de vita worden bij plus WEL hele interessante games weg gegeven

ik zou alleen niet weten wanneer ik hem ga gebruiken.. dat houd me nog een beetje tegen

als ik thuis ben speel ik liever op het grote scherm met surround geluid en buiten de deur gamen doe ik eigenlijk niet meer sinds ik op de middelbare school altijd met de bus heen en weer moest :+

geen idee hoe het met die CC zit, ik doe tot nu toe alles met prepaid kaartjes

maar ik ga ervan uit dat je een betaalmethode direct weer kan verwijderen als je wilt.

zo werkt het op de xbox iig wel, je kan een cc of paypal account of wat dan ook per direct ontkoppelen wanneer je maar wilt

Laatst bewerkt: 12 apr 2014
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb bijna alleen maar plus games op mijn vita. Uitzonderingen zijn Tearaway en P4G. Ik game ook alleen thuis, alleen door de perfecte pause andere resume modus van de Vita speel ik er best vaak op. Afgelopen drie dagen niet gespeeld, spel laten staan op de eindbaas van Guacemelee en de batterij mist nog geen streepje, zo na het ontbijt ff kwartiertje spelen en dan richting sportschool. Dat doe ik iig niet op een console. Die zet ik altijd uit en als ik daar op game ga ik er echt even voor zitten.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    CC kun je meteen weer verwijderen. En Vita kopen voor Persona ja.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is op zich wel vet

ik hoor ook eigenlijk alleen maar positieve dingen over de vita. Maar ik zie mezelf er gewoon niet de voorkeur aan geven tegenover de PS4 of 360

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dacht van niet. Bij de xbox kun je je CC gegevens alleen wissen door de klantenservice te bellen...tenzij ze dat veranderd hebben, maar ik moest toen bellen om mijn CC te ontkoppelen van mijn 360 account.

What he said.:thumbs:

Je koopt een Vita ook niet als main; Vita is voor erbij.:b:
    Maar wel erg vet voor erbij.

Ik heb een 3DS; doe ik niks mee.
    Ik heb een PSP gehad, deed ik ook niks mee, dus ik was niet echt overtuigd of ik wel een Vita moest gaan halen.

Maar door Plus een kans gegeven, en echt nog geen seconde spijt.
    Veel vette games erop.....en ik speel het ook nog eens vaak.

Vita is heerlijk voor als je maar een uurtje hebt ofzo, maar door de games zul je het ding zeker vaker aanzetten dan je denkt.:)

Maw: kopen dat ding!! Is nu bij de Intertoys in de aanbieding, 130 dacht ik.
    Mooi prijsje!!:thumbs:

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de Vita sinds zijn release in feb 2012. Ik heb de 360 nauwelijks meer aangeraakt sinds feb 2012 :+
    Ok, deels heeft dat te maken met de 360 zelf, maar toch :p

PS4/Vita is 50/50. Met de laatste week een flinke voorkeur voor de Vita.

Ik had het vooraf ook niet gedacht, maar het is toch gebeurd. Een handheld wat tijd van mijn consolegames steelt.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm ik heb dus hetzelfde gevoel als delphiki. Ik zie het mijzelf niet snel gebruiken. Ik zal iig alle PS+ deals voor de vita vanaf nu meenemen! Wie weet komt het er een keer van en dan heb ik een berg aan games.

Maar niemand weet dat van die CC? Ik kan idd een prepaid kaart anders doen, maar zonde om plus te kopen voor een account dat je niet gebruikt

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voorkeur boven de PS4 is hier in huis een eitje. Ik zet vaker de stofzuiger aan dan mijn PS4:+

Een veel gehoorde klacht over de Vita is ook dat er veel indes op komen die je ook al op de PC kan spelen. Echter op de Vita komen games als Guecamelee echt eindeloos meer tot zijn recht. PS4 games speel ik overigens nooit op de Vita, dan slinger ik de PS4 wel aan.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De Vita is echt ideaal, je kunt er overal "normaal" mee gamen en ook gewoon mee in Party chat kan, trophies etc.
    Had in mijn achterhoofd ook altijd dat ik hem na een paar weekjes wel in de la zou laten verrotten net als de NDS toen en die berg gekochte mobiele games die ik een paar minuten gespeeld heb maar speel er nog steeds vaak zat mee, meestal zelfs ipv op de PS4 :)

PS+ alleen al is reden genoeg om er een te hebben, tenzij je echt alleen maar van die gigantische AAA games houd en de wat kleinere (vaak ook veel orginelere) games niet kan waarderen.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik koop juist bijna geen AAA titels meer afgezien van toffe multiplayer games. Zeker niet full-priced. Heb de laatste jaren meer een liefde ontwikkelt voor eigenaardige games.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb de Vita ook sinds kort en had ook niet verwacht dat ik hem al zo vaak zou gaan gebruiken. PS+ is echt een geweldige service (die, als je een beetje zoekt, je slechts €3,50 per maand kan kosten) met gratis games en grote kortingen. Mijns inziens is de Vita meer geschikt als een 'indie'-device dan voor AAA-games, die ik dan weer liever op de PS4 met (net als Delphiki) op een groot scherm met surround sound speel.

18. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Is er al een release date bekend voor tlou op ps4? of alleen summer 2014?
    Weet verder nog iemand of die remake van ffx ook op ps4 komt?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had ergens Augustus gelezen.
    Nee. Daarvoor is de game te oud. Alleen Vita en PS3.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dit dus precies :)

Sommige games spelen/passen ook gewoon beter op de Vita imho.

Games als Hotline Miami, Guacamelee, Terraria, Muramasa en Luftrausers zijn gewoon beter op Vita, niet qua besturing of opties maar het past gewoon.
    Terraria bijv had ik al op de PC maar begon al snel te vervelen, nu op m'n Vita weer gekocht en kan het niet meer neerleggen.
    Hotline en Guacamelee ook even op de PC gespeeld maar boeide me niks, nu op de Vita komen ze gewoon beter tot hun recht.

Deel Deze Pagina