Heb nog nooit een Trials game geprobeerd. Snap niet wat mensen hierzo bijzonder aan vinden, want het is toch gewoon een parcour afleggen op een motor? Wat is er eigenlijk zo speciaal aan de game, of wat is de charme?
Ga um dinsdag nacht in de usa store kopen. Dan kost het me maar 14 euro 40. Btw via de ps4. En voor mensen die het eerst willen proberen zag ik op de psn blog dat er sowieso op de Amerikaanse store een demo komt. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Mjah, gewoon de uitdaging van de track, om die zo snel en foutloos mogelijk te rijden. Elke seconde ben je druk bezig om de beste lijn te vinden en houden. Het beste kun je straks gewoon eens een demo ofzo proberen, kijken of het iets voor je is. Als je het niet kent dan klinkt het idd misschien niet geweldig, maar ik ben zelf groot fan van de eerste 2 delen.
De game is nog niet uit dus tja niet zo gek dat tie ut niet doet. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Tot nu toe is alleen nog maar de Deluxer versie (incl season pass) voor $40 in de Store te vinden. Komt er ook een versie voor $20 zonder season pass?
Volgens het forum wel. Daar staat dat er ook een versie zonder season pass komt online. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
omdat ik de game denk toch maar een keer ga proberen Zoek een rechtvaardiging van mijn potentiele koop bij jullie :b:
Demo ff uitproberen en dan kopen. Op de ps4 komt.sowieso een demo. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Zo even op de pc geprobeerd en moet zeggen dat het me wel bevalt. Lekkere soundtrack ook Als ik een PS4 heb dan ga ik deze wel kopen.