Wanneer je chapter select doet, zie je toch precies hoeveel dogtags/wapens je hebt verzameld in dat level? Per level zijn er zo'n 5-7 wapens te vinden wanneer je ze ook oppakt van dode enemies. De 3/3 die staan weergegeven zijn diegene die op vaste plaatsen op de map liggen. De achievo is nogal bugged, dus de kans is groot dat de wapens die je van enemies oppakt ook meetellen voor de achievement maar niet worden weergegeven bij chapter select.
Het hele skill/SPM model werkt sowieso niet zo goed als ranking. Het ene moment is mijn skill 450 en een dag later weer 325, zonder dat ik echt veel beter/slechter speel. Ook wordt hij behoorlijk beïnvloed door quits/disconnects (-30 skill) of potjes die je halverwege joined (voorbeeld van Hybrid). SPM is ook gay door de hoeveelheid (200%) boosts en double XP weekenden. Omdat ik nog geen premium heb, kan ik mijn stats nooit serieus vergelijken met andere mensen van hetzelfde level.
Toch is het wel leuk om even je battlelog te checken na een volle dag spelen. Mijn doel is toch (naast spelplezier) om steeds een beetje hogere K/D en SPM te krijgen \o/. Als ik alleen voor de statistieken had gespeeld, was ik allang opnieuw begonnen.
Laatst bewerkt: 13 apr 2014