Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook dat is niet zo heel moeilijk. ;)
    Maar gewoon een goed potje waar ik net nog de 3e beste speler ben uiteindelijk nadat ik laat joinde. 2.8 K\D dat potje. 1350 SPM met wat medals. Skill stat -5..

--------

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Hoop dat ik nu ook in de platoon zit. Weet niet of het goed ging.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt omdat kd en spm niet werken daarvoor toch? Gaat om het skilllevel van de tegenstander. Daarom ben ik ook div 1, omdat ik dan blijkbaar hogere mensen Jill qua skill. Verder heb ik in CQ niet zoveel te vertellen :p

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee het is een combinatie van SPM, K/D en KPM. :)

5. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    nou net de L85 vrij gespeeld was vet . kreeg een back rage zo voor me neus en kon zo alle 3 de punten achter elkaar nalopen :)
    en bam open fire is feit

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heel vreemd dat ik dan in division 1 zit

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je skill is boven de 300 dus dan zit je al snel in Div1. Maar laat wel precies weer zien wat voor rare stat het is. Ik moet er eigenlijk niet naar kijken maar als ze de stat zo pontificaal neerzetten steeds dan irriteer ik me er aan haha.

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Waar kan je dat automatisch knifen uitzetten? Heb alles wel TIG keer gelezen. En ik kan ook de XP boosts niet meer aanzetten.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar wat ik bedoel is dat al mijn andere stats niet bepaald goed te noemen zijn :+ niet erg, want ik zuig gewoon ook best wel. Ik kan ook prima potjes spelen, maar overall ben ik degene die gewoon door een frontlinie wil heenknallen. Dit mislukt nagenoeg altijd. Dan is het raar dat ik alsnog in division 1 ben gekomen. Lijkt mij dat er nog wat meer dan alleen die drie stats dan aan gekoppeld zit.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit staat er in de game files.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn SPM is eigenlijk helemaal niet zo slecht. Dus dan is het wel logisch ja :) Jammer alleen dat die boosts meehelpen voor SPM. Daardoor is daar niks meer zinnigs over te zeggen. Ach het zijn maar stats ;)

Edit: waar kan ik trouwens zien welke collectibles ik nog moet in de campaign? Want wapens die je van enemies kan oprapen, tellen ook mee toch? Ik heb er 1 of 2 gemist, maar weet niet meer welke dat zijn.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wanneer je chapter select doet, zie je toch precies hoeveel dogtags/wapens je hebt verzameld in dat level? Per level zijn er zo'n 5-7 wapens te vinden wanneer je ze ook oppakt van dode enemies. De 3/3 die staan weergegeven zijn diegene die op vaste plaatsen op de map liggen. De achievo is nogal bugged, dus de kans is groot dat de wapens die je van enemies oppakt ook meetellen voor de achievement maar niet worden weergegeven bij chapter select.

Het hele skill/SPM model werkt sowieso niet zo goed als ranking. Het ene moment is mijn skill 450 en een dag later weer 325, zonder dat ik echt veel beter/slechter speel. Ook wordt hij behoorlijk beïnvloed door quits/disconnects (-30 skill) of potjes die je halverwege joined (voorbeeld van Hybrid). SPM is ook gay door de hoeveelheid (200%) boosts en double XP weekenden. Omdat ik nog geen premium heb, kan ik mijn stats nooit serieus vergelijken met andere mensen van hetzelfde level.

Toch is het wel leuk om even je battlelog te checken na een volle dag spelen. Mijn doel is toch (naast spelplezier) om steeds een beetje hogere K/D en SPM te krijgen \o/. Als ik alleen voor de statistieken had gespeeld, was ik allang opnieuw begonnen.

Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ...

Ligt het aan mij of zijn de servers echt waardeloos ineens? Heb in het begin prima kunnen spelen maar nu duurt het eeuwen voor iemand dood gaat.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Stats resetten is voor losers :+

Ik heb trouwens beetje last van rubberbanding gehad in NS en dan vooral met Operation Mortar.

Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Ik kan me momenteel alleen vermaken op de testserver van de continu draaiende map Operation Mortar, omdat deze als enige bij mij geen rubberbanding en/of andere lag geeft.
    Gelukkig is het ook een map waar ik me goed kan amuseren. :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet dat ze dat als optie geven voor Premium members. Het voegt het niks toe. Tenzij mensen het kopen omdat te kunnen doen. Maar zo erg zal het niet zijn hoop ik. Hoop wel dat in de toekomst een shooter het aandurft om helemaal niet K/D bij te houden als stat. Dat zal echt het shooter genre helpen.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    BF4 is de eerste Battlefield die ik ooit heb gespeeld. De eerste ~50u had ik dan ook een dramatische K/D die ik inmiddels aan het opwerken ben. Voor de mensen die veel BF3 hebben gespeeld, was de instap voor deel 4 een stuk lager en de K/D daarmee hoger.

Ik zal mijn stats ook niet gaan resetten omdat ik daar geen betere speler van word. Mijn doel om een hogere K/D en SPM te krijgen dwingt mij wel om slimmer te gaan spelen. Gelukkig wordt je rijkelijk beloond voor het spelen van de objectives, spelen met je platoon, of simpelweg door het helpen van squadmates. Dat maakt Battlefield voor mij ook zo leuk t.o.v. CoD.

@Hybrid, ik betwijfel ten zeerste of er ooit een shooter zonder K/D komt. Stiekem is het toch wel de E-penis van vele gamers :+.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er ook aan welke werelddelen er wakker worden.

Denk dat het grote probleem blijft dat er mensen objective games spelen om alleen kills te maken. Dat is in iedere shooter nog zo geweest. Ik vind dat ze in objective games de rewards voor kills ver omlaag moeten gooien en voor het helpen van je team weer verder omhoog. Misschien zelfs kills helemaal niet laten tellen voor je unlocks bv in deze game.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    [yt]0IRIbIMO0SY[/yt]

Weet niet of deze al gepost was. Maar dit laat zien welke BS na een half jaar nog in de game zit. Laat tevens zien hoe waardeloos Dice is...en dat we gewoon nog steeds een beta aan het spelen zijn.

Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    :emo:

200+ uur in de game, maar dit is mij nooit opgevallen

Deel Deze Pagina